SOL SOL SOOOOOOL

OJOJOJ va fint väder det varit i dag inte ett moln,, så långt ögat kan nå,,,,,, UNDERBART,,,,


Lämnade  Nea på dagis åkte sedan hem tvättade, bäddade, dammsög,  och åt mellis med Ida,,, sen fick hon sova i vagnen,,, jag bytte om till Bikini,,, (ajajaj det blir nog till att bada i vassen i år iaf,, :(,,, )
sen ut och slängde mig i solsängen,,,, NICE solat nån timma idag,,, solen tog endel kan man säga,,,,
 Ida sov 2 timmar jätteskönt,,,,
Fröken Brissman & Thelma kom förbi på fika Sol och skit prat,,, jätte trevligt,,
 Ida va så snäll med lilla Thelma gav henne saker och klappade henne på huvudet,,,,

 Ida kastade & Kastade bollen


Söta Thelma satt bra i Puffen,,,,




När jag hämtade Linnea va hon förtvivlad,,,, Hennes Karta va borta,,,, i går med reklamen fick vi en karta över OXD,, och den fick Linnea så i morse ritade vi vårt hus,mormors hus morfars hus och farmor/farfars hus på kartan,, Hon va såå stolt hon hade en karta som DORA,,,, hon packade den i sin ryggsäck som DORA,,,, och hade med den till dagis..... men när vi skulle hem va den BORTA,,, oooo va hon grinade,,, gumman,,, så vi ringde momme som hade sin kvar och kom ner med den så Hon fick en ny,,, sen blev det lite muta på Sunda med Glass,,, hon valde lakritspuck,,,, så Ida & Hon smaskade glass,,,, Herrejisses va skitig Ida va Idag och Linnea med,,,,




Jag syndade med en Sandwich,,, som Nea åt upp halva hon tyckte vi kunde byta glass,,,





Jo solen tog Liiite idag,,,,


Daniel va hemma sent som vanligt,,,,,, så barnen badade sen va det Natt Natt,,,,

I går söndag Jobbade jag 12-16 det va sjukt lungt i butiken,,,,, efter jobbet hem hungrig som en varg,, (börjar man 12 blir det lite knas med maten så jag drack en sån Alevo måltideserättning i bilen på väg in och sen tog jag mig en smörgås och kaffe,,,)
Men min kära (som då inte va det) hade ju varit hos sina föräldrar & fika så han hade inte gjort NÅT hemma och INGEN mat klar,,, jag blev URSINNIG!!!!! jag skulle ALDRIG klara av Robinsson,,, Utan mat jag blir DJÄÄÄVLIG,,,, så jag sprang som en vrvelvind här hemma Irriterad så inihel**** fixade mat,sorterade tvätt,,, (som han skulle göra),,,, GRRRRRRRR ibland undrar jag hur det verkligen skulle vara utan oss kvinnor,,,
kan dom inget själva,,, måste man säga kan du dammsuga,sortera tvätt,bada barnen,köra en tvättmaskin,laga mat,,,,,, finns det inget i deras små hjärnor som kan tänka på sånt själva??? jag bara undrar,,,,??? KATASROF skulle det vara,,,

Så efter maten fortfarande irriterad för nu hann jag ju inte in till friskis heller eftersom JAG fick laga mat,,,,,
Så jag och mamma drog 70min SNABB stavgång,,,, sköönt så humöret va lite bättre när jag kom hem,,,,
Nova va med oss,, det va ju underbar kväll, varmt, doftade sommar/hav,,,, och nova badade i en lite vik,,, Villka känslor man får,, av sommardoft,,, mmmm

Nu ska jag slappa lite,,,,,  I morgon ska det bli FIIIINT väder igen,, så passa på att sola då med,,,,, Linnea är ledig från dagis,,, så jag ska brassa in & köpa en liten pol som dom kan bada i,,,,,, MYSIGT!!!
My kanske kommer på Fika,,,,,,

Ha en fortsatt fin kväll

P&K
FIA



Kommentarer
Postat av: Anonym

haaahaa ja känner igen det där med karlarna som fan inte får alls lika mycket gjort som en själv. Nog för man alltid hört klassikern "karlar kan inte göra 2 saker samtidigt",,, men ändå!!

Nääru man skulle bo ihop med en tjejkompis o ha karln på sidan av för lite skoj då o då

stort skratt

kram kram!

2009-05-26 @ 19:45:37
Postat av: Anonym

Hahahah! Karlar alltså. Får höra "men jag är ju med barnen. Vill ju vara med dem då också." Jaha, men en annan kommer hem från jobbet och får göra allt det där som man normalt gör fastän man är med barnen. Andreas har bättrat på sig lite nu. Han är ju hemma mer med barnen än jag. Bra att du fick gå ut o gå! Det skulle jag också vilja. Kraaaaaaaam

2009-05-26 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0