FREDAG IGEN,,,,

Redan fredag,,,, JISSES
I morse kom mamma hit Hon har passat barnen idag då vi jobbat,,, Ida fortfarande lite små feber och snorig hon har varit skit jobbig i natt,,,, men jag tror att det va för att hon & jag somnade i vår säng vid åtta i går kväll sen fick hon ligga kvar både hon & vi sover ILLA när vi ligger i samma säng,,,,
Vid 02.00 kom Linnea hon frös så hon fick en pyjamas på sig sen alvedon hon va lite varm,,, så vips va vi 4 i sängen,,,,, TRÅNGT!!!

Morgon brassar in till Jobbet,,, plockar varor och sen fredags frulle och lite butik arbete,,,, trevligt!! ganska bra med folk,,,
Efter jobb till kontorab tog en kaffe med Tessan & Jerry kul,,,
sen till skräddaren där jag lämnat in ett par brallor som hon fixat åt mig,, det va såna däringa hällor man knäppte med,, men dom hade pajjat så hon sydde i 2 knappar och fina knapphål istället,, det blev TOPPEN och hon tog 100:- GREAT... så hade jag med mig min vinterkappa från min gravida och feta tid,,, så hon Nålade in den och skulle sy så jag kan använda den igen,,, JIPPIII har ingen vinterkappa så det är TOPPEN,,,, och hon skulle ha 2-3 hundra för det,,, VA såå bra & såå trevlig & SÅÅ duktig,, ett tips till er i närheten,,, vänd er till SKRÄDDAREN på Ringvägen

Sen hem... fixade till linnea som skulle på Grannen Willes Pirat Kalas,,, så vi målade pirat,, ÅÅ va bra med andsiktsfärg!!! man kan Måla sig till ALLA Teman!!!!







Jack kom hit med och blev Målad sen gick dom tillsammans till Kalaset,,,men efter 1,5 timma ringer Håkan & säger att Linnea är Lessen & ville hem,,, så jag går & möter henne,,
Gumman hon va Jätte lessen & TRÖTT,,,, det va så Livat där sa hon,,, *fniss* skruttan,,,
Så in & På med Pyjamas sen tog det MAX 15 minuter och hon sov,,,,, så trött va hon,,,
Ida somnade strax efter så nu sitter vi i soffan & ugglar jag & D,,,
Vi skulle äta hos Fam Tove men Nils är sjuk så det blev inställt,,,  Tråkigt,,, men men det blir fler gånger,,, Hoppas han kryar på sig & att Ni andra i familjen klarar er!!!

I morgon ska jag jobba och efter Jobbet åker vi till Stigtomta & firar Elin som fyller år!!! Trevligt!!! D har salt Jour hela helgen så det blir lungt!!!

Till Sist vill jag TACKA TILLA som Fixat min blogg IGEN

TUSEN TUUUUUUSEN TACK TILL DIG Det blev JÄTTE JÄÄÄÄTTE fint!!!
KRAM!!!!
Kolla In hennes fina bogg
HÄR!!!


Nä Nu ska jag slappa
Ha en Fin Fredag
Puss På er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

trevlig helg

kram på er



J

2009-11-20 @ 20:33:44
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0