HEJ!!!

ÅÅ nu har det gått nån dag igen,,,,
Tordsdag va branen på dagis igen,,, Ida Pigg,, knepigt det är med bara Nån dag feber!!!
Men nu har hon blivit snorig åxå,,,
efter jobbet hämtade jag barnen sen åkte vi till Pappa/Alice för middag,,, och fika Gott,,, Barnen gillar att vara hos morfar,,,,
Sen hem och tar beslutet,,,, jag ska bli BRUNETT!!!!
Jag har ALDRIG i hela mitt liv varit Brunett!!!
men kommit fram till att om jag ska ha nått hår kvar hade jag Inget val,,, när man bleker BRÄNNS håret av och nu sist gick det av MYCKET,,,,
Och jag hade ju halva håret i färg så,,,, jag slog till,,,,

Pratade Med Inglis på Åhlens och fick med mig avbleking,,, som håret blev KNALLRÖTT av,,, sen en mörk färg för att bli av med ALLT blont,,,,
Så jag körde,,,, HUUU Nervös,,
men OJ överraskande Glad Över resultatet,,, Helt klart OVANT ,,,
Varje gång jag tittar mig i spegeln hoppar jag till,,,, hahaha
men fick Jätte fina kommentarer från vänner/kollegor & Kunder,,,, (men vad skulle dom säga,,,?? det va bättre Innan?? ) jaja så härmed kommer jag att vara brunett,, tänk va skönt att bara köpa en toning och slänga i som INTE sliter på håret,,, och det finns ju sååååååå många olika kulörer brunt/rött/tulpan,,,, tänk va jag kan variera mig,,,,!!!
kanske man blir blond nån mer gång,,,,, eller Inte,,,,



Fredag Jobb,,, och fredags frukost!!!!på jobbet!!!
Ganska mycket folk,,,, Melissa kom och lunchade med mig,, såå trevligt det va längesen nu,,,söta Melissa!!!

Hem pappa & Alice hade hämtat barnen på dagis jag hade lite ärenden att fixa på stan,,, TACK för det,,,
Vi Fixade tacos som vi käkade sen Åkte Linnea & Jag In till Nyköping & kollade på Jack som med sitt lag spelande Innebandy match mot Nyköpings Onyx,,, Jacks lag vann med 4-3 grattis,,, han va såå duktig & Linnea Va sååååå nöjd & stolt så fort  NR:6 spelade,,, HIHI Hon verkligen ÄLSKAR jack,,,,åå va hon snackade,,,
-Mamma det är bara pokjar som spelar,,,, tjejer vet inte hur man gör,,,*fniss
- Jo Linnea Tjejer spelar åxå innebandy men inte tillsammans med killarna,,,
- MMM (funderar)
Hon har koll på en massa siffror och att jack har Nr 6 va ju super!!!
hon ropade hejja Jack Hejja Jack!!!! och då han satt på bänken så tittade hon HELA tiden på honom lixom trånade,,, hihi tänk att man kan Älska sin Kusin SÅÅÅ mycket!!!!
Och jag va ju såå klart en STOLT moster!!!

Fotade lite Bilder på Jack,, men Bloggen vill Inte hänga med nu så dom kommer sen,,,,

Linnea slocknade ju i bilen på väg hem,,,,
Ida sov så jag & D slappade i soffan,,,, gick & la oss vid 22 D somnade jag kollade klart på Idol,,,tvärslocknade på spikmattan,, sov nog på den i 2 timmar innan jag vaknade & tog bort den,,, hahaha undrar om det är bra eller inte??

Nu är Linnea ute & Leker med Fanny & Nora,,, det är skiit väder blås & regn,,, men dom behöver lite frisk luft så på med regnställen & UT!!!

Vi ska på kalas Hos familjen Kellberg kl 14 idag....trevligt att komma bort,,, Nu ska jag plocka och städa Lite,,,,

ha en Bra dag

puss & Kram
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0