Ledig Dag,,,

I dag har jag varit ledig,,, JÄTTE skönt,,,, Fick lite sovmorgon,,, till halv åtta,,, barnen va uppe vid fem iaf Linnea då D åkte,,,, men hon låg i sin säng & kollade på film,,, så vid sju kom hon in & ville ha frukost,,,, då vaknade Ida, med,, Dom lekte medan jag låg & drog mig,,,, SKÖÖNT,,,

Efter frukost städade jag lite,, sen efter lunch kom Sussie & Lovisa på besök,,, TREVLIGT,,, hon är såå söt,,,, vi åt Mellis & snackade,,,, Både Linnea & Ida tyckte om att fixa med Lovisa Linnea drog henne i vagnen inne,,,,

Lovisa fick premiär sitta matstol idag,,, tror hon gillade de men lite trött i ryggen efter en stund,,,,så nu får mamma & Pappa fixa en stol till Lillgumman!!!!






När dom hade åkt plockade vi undan och fixade lite då ropar Linnea på mig,,,
MAMMAAAA KOM & TITTA VEM SOM LIGGER I DOCKSÄNGEEEEEN!!!!!


TEMPELTON såå klart vem annars,,,,, *ASG*


 ÅÅ det va ju skit kul,, Linnea bäddade och fixade med honom och han gick med på de ,,, en stund iaf,,,,,
Gammla gubben,,,, 13 år!!!


Fick dagis korten idag!!! Mina fina tjejer,,,, trots att fotografen ogillade kortet på Ida,,,pga av min Arm syns lite och att hon har dregel på hakan,,,, så är jag NÖJD!!!!


Dom är ALLT lika,,,, mina fina,,,

Idag har dom varit ganska snälla Inte så mycket bråk & tårar,,,,
Och som vanligt slockande Linnea i soffan,,, Ida är JÄTTE duktig nu bara att lägga henne i sängen,, SKÖNT det va en vecka hon va tjurig men nu funkar det TOPPEN!!!!

Nu ska jag um´gås med D sen kolla på DH,, JIHOOO

I morgon blir det sen dag för mig 12-18 samma på torsdag,,,

Ha en fin kväll



PUSSAR & KRAMAR
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

sååå fina de är flickorna

2009-11-03 @ 21:18:36
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Sååå fina kort på dina goa barn. Det är väl ändå ni som bestämmer om korten är fina inte fotografen. Det gör väl inget om din arm syns... Hellre det än att det inte går att fota... Vore såå roligt att träffas nästa gång ´vi kommer upp... Tyvärr blir det nog inte förrän efter julen.... Men då kanske

2009-11-04 @ 12:12:12
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0