:P


Dagarna flyger iväg,,, men jag uppdaterar via mobilen med lite bilder,,,
Måndag jobb/dagis/ministrålar fika med tove & barnen TREVLIGT!!!

Idag Jobb morfar hämtade barnen på dagis jag åkte till Kirurgen och snackade med en TREVLIG läkare,,, dock inte Karev men han va mycket trevligt!!! vi kom fram till att nåt knas finns kvar,,, fick lämna lite prover och väntar på en Kontrast magnet rönkten,, kan det heta så?? jaja iaf kolla om det finns sten/grus kvar i gångarna,,, SUCK bara jag slipper en öppnamagenOP,, :P

Handlade på vägen hem Va hemma före barnen och D va hemma INNAN mig VA har ni hört,,,, jisses,,, det är man INTE bortskämd med,,,
Vi stekte pannkaka GOTT jag åt iofs pasta/pesto och lax men dom andra åt pankisar,,,,
D åkte & bytte däck på pappsens bil jag & tjejerna kollade på PIPPI,,, åå Ida gillar Pippi,,, hon satt stilla & tittade,, skönt att slippa Teletubbies,,, har dock köpt 2 nya Teletubies filmer i julklapp ,,,,,

Skulle tränat Moves i kväll men det blev inte av,, ledaren sjuk,,, suck satsar på AFRO på torsdag!!

Jag halvslummrade med barnen i soffan förut,,,
men va ju vaken & pigg till DH åå det är så bra!!

Nu har jag målat naglarna suck DÅRE är ju så trött men jag får snällt sitta uppe till det torkat så man inte får sov märken,,, hahah I-Lands problem,,,

I morgon ere jobb sen ska barnen få vaccin,,, hoppas det går bra,,, har mutat Linnea att man får leksak när man tagit spruta!! får se om det går vägen,,,,

Nähäpp om man ska försöka sig på att krypa ner och ligga på spikmattan en stund,,,,

Trevlig kväll
Puss på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0