Torsdag....

Idag har tjejerna varit på Dagis,,, jag har jobbat,,, men fyyy villken ÖKEN det är i butiken med kunder,, Jisses,,, och Idag känndes det som det va EXTRA mycket personal i stället för kunder,,, men jag har fixat lite på Min avd,, eller fullt i hyllan iaf,, man blir lixom slö när det är lungt,,, TRIST!!! bara dom super duktiga kampanjarna som har mycket att göra och sliter som djur,,,men jag har haft kul som vanligt!!! och jag har ju trevliga arbetskamrater med!!!!

Idag hade syskon fotona kommit!!! åå fina tjejerna,,, det syns att Linnea säger FIIIIIS!!!


barnen somnade strax efter jag kommit hem,,,, fasen va nice att jag inte jobbar till 18.15 varannan vecka då hade jag knappt träffat dom den veckan,,,,, Skruttungar!!!!


Nä nu ska vi slappa Börjar 08.00 i morgon extra mycket pall kommer,,,,så vi ska plocka GÄÄRNET!!!
men Musik i lurarna,,, ska ladda över lite nytt nu,,,,

FREDAG i morogn,,, jobb helg men va gör väl de!!!!

o jag glömde berätta hahaha såå sjukt skoj,,, i måndags då jag hämtat barnen på förskolan så åker vi därifrån kör 50km som man ska på den vägen,,, saktar ner vid ett övergångställe,,,, där en GUBBDJÄVEL & hans fru går,, så jag saktar ner mer,,, då stannar han och jag ser hur han gapar på vad???
Jo att jag åker för fort???? KE,,,????
 sen börjar han gå mot bilen skiit förbannad,,,,gormar, så jag svänger runt dom och drar,,
hahah IDIOT!!! fattade inte va han mena sen att dom står mitt i vägen med och gormar,,,, faaan jag blir såå less!!!orkade inte stanna / tjafsa,, det är inte min grej heller,,, men förbannar mig själv att jag inte DROG FINGER åt honom,,,,

Puss & Kram på er
FIA

Kommentarer
Postat av: fia

va f_n det har du inte berättat.... och med min bil??...man får ju skämmas!!! inte nog med att man får massa P-böter,,,,,

och du vågar inte argumentera med en gubbe som ser sur ut utan lägger benen på ryggen....

nästa gång ger du honom fingret!!!!!

puss på dig älskling



D

2009-11-06 @ 19:15:00
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

HAHA ja det ska jag hjärtat!!! men du ändra namnet nästa gång,,, folk kan ju tro att jag kommenterar mig själv,,,,,

2009-11-06 @ 21:04:47
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0