VAB!!!!!!

ÅÅ idag har jag varit hemma med Ida,,, som hostat hela natten och haft feber,,, inte mycket men ändå feber,,,, så vi va hemma idag,, linnea ville med vara hemma för Grannen Alice va ledig idag så hon har lekt med henne,,,

Vi började dagen med att sjunga JAA MÅÅ HON LEEEVA För Nova som Idag fyller 9 ÅR Vår ÄLSKADE lilla vovve,,,, fortfarande värdens snällaste & Lydig,, (ibland iaf),,,,
Linnea slog in paket för brinnande Livet så nova har öppnat paket hela dagen villket hon ÄLSKAR!!!!

I Julpapper,,,, man tager vad man haver,,,, :P





 OO det va spännande att se Nova öppna,,,,

 smaskar på kex & Hundchoklad




Sen bjussa jag hundvakterna på kaffe efter Morgonens vovve PROMENAD!!! vi snackade och fikade,, TREVLIGT dom är bara såå TOPPEN våra fina grannar!!!!

Vi har slappat idag,,, Ida blev mycket piggare efter hon sovit middag (3 timmar) så då kom Alice mamma Vivvi & hennes Tvilling brorsor Hugo & Jacob på Mellis,,,, det va trevligt vi träffas ALDRIG trots att Linnea & Alice leker varje vecka och vi bor Nästan Grannar,,, men det blir ju så,,,,
Jag tror att tjejerna va nöjda över att ha sina Mammor samlade,,,,







Hugo


Jacob

 Ida kramas med grabbarna!!!!


Linnea Nya favvo musik till mammas GLÄDJE,,, Michael Jackson,,, hon säger spela MJ mamma och den där braiga låten,,,, They don´t care about us åå va hon sjunger & dansar samma moves,,, (gående med armen på axeln),,,,,, Ida ÅXÅ,, så nu har hon en EGEN Mj skiva på sitt rum!!! UNDERBART!!! *asg*


D kom hem,,,, vid fem,,, Va hemma 5 minuter hade två GLADA barn runt fötterna,, sen ringde Telefonen,,, SUCK ut & Salta,,,, det har snöat/regnat/blåst/haglat HELA dagen,,,,


 SKIT åxå jag som hade tänkt åka på friskis ikväll,,,, SKIIIT Åxå jag hinner ALDRIG träna ALDRIG inte undra på att det är segt med vikten,,,,, står helt stilla skiit irriterande,,,,, iofs -32 kg men faaaan nu måste det hända saker,,,,, SUCK SUCK

Jag gjorde skiit god middag!!!
Cornflakes fisk,,, lite egen tappning,,

Torsk i ungsform
Blanda coccos mjölk,cremefraiche,citronpeppar,salt och lite hummer fond för färgens skull,,,,
slå detta över fisken
smula sedan cornflakes över & in i ugnen,,,, 225 grader till fisken är klar,,,
Mums Barna åt som bara den,,, och med Light produkter knappt några points alls,,,,

Nu sover barnen,,,, jag ska kolla på GREYS olalllaaaa så nu gör det inget att D inte är hemma,,,, så jag kan Grina/skratta utan hans suckande brevid mig!!!!!

Nu har jag blandat kanel/socker i en bunke sen klyftat äpple som jag dippar,,, SKIIT GOTT när suget sätter In,,, och jag ÄLSKAR kanel,,, ett tips,,,!!!

I morgon blir det JOBB igen,,, och barna till Dagis,,,, ha en fin fin kväll
Pussar & Kramar
FIA

Kommentarer
Postat av: Carolina

Lite roligt att Nova och vår Ozzy fyller år på samma dag! :D



Måste även säga att du har väldigt fina flickor. Dom kommer bli riktigt hjärtekrossare. ;)



2009-11-06 @ 13:26:56
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0