Jobb,fika,middag,möte

MM så kan man summera dagen,,, Lämnade kidsen sen in till Jobbet,,, och på dom 2 eller 3 timmarna innan lämningen hade jag varit osams med linnea 10 gånger,, hon va hemsk i morse,,,, suck varför jag vill ju inte vara osams mad min fina lilla stora tjej,,,,,

Jobbet kul som vanligt!!!
Hämtade barnen sen åkte vi till Linneas dagiskompis Matilda och fikade,, det va trevligt Hennes mamma Anna hade bakat gott bröd och goood PAJ,,,, det va Nice TACK TACK nu får ni komma till oss!!! Nästa vecka kanske??
Linnea villle INTE åka hem,,, Ida va såå trött hon somnade i min famn då vi satt & fikade,,, DET HÄNDER INTE undrar ja om hon inte är riktigt frisk,,,, hon hade varit gnällig & trött på förskolan idag med,,, men INGEN feber,,, måste nog till BVC nästa vecka om det fortsätter,,, kan ju vara nån slags infektion,,,,

På vägen hem sa Linnea,,, När ska Min LILLA JACK komma & sova hos oss????? Gumman Hon ÄLSKAR verkligen sina JACKAR,,, kusin jack som är stor JACK och Hannas jack som är LILL JACK och hon har kommit på det själv,,,, ungar är bra roliga,,,,¨
I morse då vi va osams,,, skrek hon till mig,,, DJÄVUL UNGE (från madicken) & jag ska gräva en stor grop & kasta ner dig i om du inte lyssnar på mig MAMMA,,,,,sen ska jag kasta en hink vatten på dig,,,, HMMM ska man bli arg eller skratta,,, jag gjorde det första och skickade in henne på rummet till hon blivit snäll,,, och sen det andra för mig själv,,,, och det tog 3 minuter sen ropade hon att hon minsann va snäll,,,, MAMMAS GUMMIS
Oavsett Älskar jag dom OÄNDLIGT mycket,,,,

D kom hem till Middagen Villket INTE hör till vanligheten så vi åt Middag tillsammans!!! MYS,,,, sen va han hemma med barnen,,, jag åkte på föräldrar möte på dagis,,,, det va trevligt,,,
Men pga dessa nerdragningar på personalen eftersom komunen ska spara pengar råder det en DÅLIG stämmning såå klart,,, och vi vill ju ha kvar våra BÄSTASTE fröknar,,, fatta dom ska varsla 2 st en har jobbat 19 år och en 25 HELT GALET SJUUUKT!!!! och vi försökte komma på vad man ska göra för att protestera,,, men meningarna gick isär,,, SUCK så jag hoppas på att NÅN som vet hur man ska göra och nån som kan komma på DET BÄSTA för att behålla dessa underbara Fröknar,,,,,HILFE!!!!!!!!

Nu har jag SÅÅ ONT I HUUUVET,,,, och i ryggen jag ska lägga mig på spikmattan och sen sova,,,, D sover i soffan,,,,
i morgon ere FREEEEDAAAAG  JIHOOOO och jag är LEDIG hela helgen vi har bestämt oss för att bara UMGÅS plocka undan lite på tomten och Mysa VÅR FAMILJ,,,, Det va ÅR sen vi gjorde de,,,, Vi skulle iofs behöva ta upp BÅTEN,,,,vi får se helgen blir säkert fulspäckad som VANLIGT!!!!

PussAR & KramAR
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0