LÖRDAG;;; ZZZzzzz

ÅÅ jaa herreguud så osocial man är,,,,, i går efter jobbet hem fixade mat,,,,
D va hemma skapligt,,,
Han hade varit hemma en sväng och fixat på tomten,,, lagt igen på framsidag & hakat fast trappen !!! JIHOO nu kan vi gå vanliga vägen & slipper knata genom källaren,,,, sköönt!!!
 Vi åt tacos hela familjen,,, tände ljus super trevligt!!! sen nattade vi barn,,, Ida va lite små tjurig så jag gick och la mig med henne i vår säng,,,, och somnade såå klart ja me,,,, D somnade i soffan,, jag vaknade vid tolv.... upp fejsbockade lite och sen gick vi & la oss,,, så det va vår fredags kväll,,,

Upp i morse snygga till mig/frukost plocka upp MR E sen in till jobbet,,,, bra drag í butiken idag,,, skönt för dagen gick fort,,,, vi va bästa teamet idag!!! & hade super duper sköj!!!

D har tagit upp båten idag,, ååhh så najs att den är uppe alltid skönt då den är i vinterförvaring,,,
barnen har varit hos farmor & farfar,, dom åkte till påljungshage där det va aktiviteter för barn,,, fiskdamm,pyssel,fika,,, dom va såå nöjda,,, och trötta,,, somnade skapligt,, och ja med som vanligt slummrade med Nea i hennes säng en timma,,, hahahah

Nu sover D i soffan,,,, tänk va trötta vi är,, men i mogon är vi lediga,, ska pyssla i huset fixa med lite spotlights i köket och umgås,,,,

Pratade nyss med KLÄGGET!!! Frida,,, alltid lika trevligt,,,, vi saknar er med!!! KRAM på er!!!!

Nä nu ska jag surfa runt lite,,,, och ställa tillbaka klockan,,, det blir väl till att kliva upp fem i morgon då ,,,,, får tvinga kidsen att somna om,,,,

Ha en fin kväll

Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0