Nyblekt,,,,

MM nu är jag nyblekt,,, iaf utväxten,,, lite åt lila&gula hållet,,,, *asg* men det brukar ge sig efter nån dag,, och några extra schamponeringar,,,,

Har BRA självförtroende IDAG,, eller haha det har jag jämt men Idag extra bra,,,
Fick Höra av en kund att jag va snygg,,, *fniss* även om mannen i fråga va Äldre och jag "lurat" på honom fel bläckpatroner som han påstod,,,, så låg han på plus,,,,
då Marcus frågade Vem som "lurat" på honom dessa,,,sa han: Jo Hon va SNYGG !! , HAHAHAHA Tack för de!!!!

I går hämtade mamma kidsen på förskolan,,,, sen åkte dom hit med dom,, sköönt så när jag kom hem va dom mätta & pyjamas klädda,,, mycket bra för min del,,,, så det gick ganska snabbt att natta,,,,

I dag jobbade jag 9-15,,, ganska bra tid,, man kliver inte upp Alltför tidigt även om klockan ringer sex,,,, & jag äter frukost med barnen hemma,, 
Men Idag va det ju fredags frulle på Jobbet så jag tog ett smörgåsrån hemma Innan jag åkte,,,,
 vi har haft de sköj idag,,,, som ALLTID,,,
efter Jobbet hämtade jag barnen och sen till kvantum och handlade lite,,,,,
hem lite fika,,, sen kom Alice till Linnea & strax efter Tvillingarna Fanny & Nora,,, så det har varit FULLT med tjejer här hemma,,,,
Jag fixade Tacos som vi åt själva,, D jobbade sent han va inte hemma förrän efter sju,,, TRIST,,, nu sover han i soffan,, tacka faan för de han åkte strax innan fem i morse,,,, LÅÅNGA dagar!!!

Jag va på Vinden & rotade fram Vinterkläder,,, OJ det fanns en hel del,,,, :) en POP overall stl 86 Röd som jag fick av bästis till Linnea som hon aldrig hann använda den va för Liten,,,,
Men NU perfekt till Ida,,, och lite överdragsbrallor till Ida,,
 SÅ INTE EN PINAL till barnen,,,,, det finns & blir Över NU,,,,ska STÅLSÄTTA mig,,,,, TUR TUUUR att jag bara har en halvtimma Lunch på dagarna,,,,

Jag jobbar HELA helgen,,,, hoppas det blir lite drag,,,,

Lite Bilder på Barna ,,, tömde kameran förut,,,,

Tjejerna i farmorsydda Tunikor,,,

 I Ullareds Tröjor,,,,

 & Ulla Pyjamaserna,,,,,,


Linnea är såå torr och RÖD på kinden & runt munnen hon är snorig & lixom drar med armen på näsan/kinden,,, BLÄCH,,, så vi smörjer & smörjer!!!!

Nu är det THE FAST & THE FURIOUS på 3:an,,,, trevlig film,,, FINA Bilar,,, & VIN DIESEL!!!!! Mums,,,,


D sover i soffan,,, jag ska me knoppa,,,

Ha en fin helg,,,
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna

En nyblekning skulle jag behöva ;)



Kul, nu har jag hittat en ny blogg att läsa!

2009-10-10 @ 11:40:38
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0