Snabbis....

Ja inte som ni tror med snabbis,,, ;)




Passar på nu när man har 2 sek över,,,,
I går efter jobbet åkte jag till mamma som hämtat tjejerna på dagis... och fixat mat,,, OCH tvättat åt mig,,, det va en av anledningen till att jag åker dit,, för att få tvätta lakan & överkast,,,, men nu hade hon fixat de BÄÄÄÄSTASTE mamma,,,,

Sen hem,,, bada barnen på med pyjamas,,, plocka undan,,,, sen kom D så han kunde natta Ida,,, Linnea somnade i soffan till Nicke & Nilla,,,,
Vi smaskade på Ost & kex..... (ÅNGEST),,,, sen somnade D i soffan,,, Jag glodde på DH,,,, sen natti för mig med,,,

Idag har det varit såååå lungt på jobbet,,, TRIST,,,,, men Som ni såg va min klasskompis från gymnasiet här från Karlskoga och hälsade på,,, Jätte skoj att se henne!!!!

I kväll ska vi till D:s lille bror Martin som fyller år,,,, trevligt,,, nu ska jag & tjejerna byta om,,, Linnea har bestämt att vi ska vara lika med jeans kjol alla 3,,, haha vi får se hur det blir,,,,

Ville bara visa min SUPER SNYGGA brors dotter OLIVIA;,,, ojoj snacka om modell,,,,
STOLT FASTER!!!!



Nä nu ska vi byta om,,,

Puss på er
FIA



Kommentarer
Postat av: olivia

haha snygghet går ju i släkten;) älskar dig!

2009-10-21 @ 21:03:32
URL: http://romm.blogg.se/
Postat av: olivia

haha snygghet går ju i släkten;) älskar dig!

2009-10-21 @ 21:04:57
URL: http://romm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0