uppdateringsdags,,,

Jo det har varit liiite mycket nu,,, men Ikväll har jag tid att ta igen,,,,,
Tisdag,,, tror eller ej gallstensatack IGEN,,,, huvva jag har känt några dagar att det varit på G,,,, och på kvällen kom det,,, GJORDE såååååå ont,,, trampade fram & tillbaka,, ringde akuten & sjukvårdsupplysningen,,,, kan man verkligen ha smärtor när man är gall opererad,, JO VISST i gall gångarna kan man få grus och samma typ av smärta TACK för de,,,som tur va hade jag spasmofen hemma,,,,
 Så nu ska man gå & oroa sig över de åxå,,, ELLER?? nää jag skiter i re,,,,

D va & storhandlade på tisdagskvällen så nu har vi FULLA skåp igen sköönt & matlista för en månad ,,,,

Onsdag INGEN smärta sköönt Jobbade sen åkte jag till Södertälje till syrran,,, och vi vidare till IKEA och HERON Michaels THIS IS IT,,,, som ni såg HUR djävla bra som helst han är ju GRYM/GENI/UNDERBAR,,,,,, Vi hade fått se en sjuhelsickes show i London,,,,,  Det va Dansare Innan Bion,,, och en Underbar STÄMMNING under filmen,,,, Så jag va NÖJD MYCKET nöjd,,,
Va hemma vid halv elva,,,, Då hade D dammsugit/plockat/diskat/tvättat & LYSSNA spelat in GREYS fast jag INTE sagt något om de,,, TACK TACK min älskling,,,, Du är UNDERBAR!!!!

I dag va vi trötta,,, D fick åka ut & salta mitt i natten,,,, jag & barnen försov oss,,, SKIT åxå,, men inte såå sena va vi,,,, trots att tjejerna åt frukost hemma och Ida bajsade ner sig,,, SUCK,,,,
dagen flöt på galant,,,, har för en gångs skull INTE nått Jobbsug,,,,
 
Vi va eller är Underbemannade till tusen rickard hade med försovit sig i morse så stackars susanne va ensam med allt plock till han kom sen kom jag halv nio & E vid nio,,, så vi han inte få upp alla varor,, villket ALLTID är ett störande moment då man går hem,,,, men det är ju bara att vänja sig med dessa tider,, SPARA SPARA SPARA!!!

Jag klantade mig i morse tappade ut ett nästan helt glas med kaffe,,, SKIIIT åxå,, Jo visst rickard va ju SNABB med kameran,,, tack för de!!! har man inte jobb så skaffar man sig ett!!!!


När jag har mitt Kassapass ringer dagis Ida har bajsat 3 gånger,,, LÖST,,,, suck ,,, men jag fick tag i Bästa mamma som hämtade barnen då Ida vaknat,,,,

så efter jobbet till mams och fika Hämtade barn,,,Ida PIGG men fortfarande dålig i magen,,,, Så jag hoppas att det gått över till i morgon dom ska ju ha Haloween firande på Dagis,,,, Linnea ska vara Vampyr,,,,
Letade & letade efter några bra kläder till dom,, men fasen va DYRT,,, 250 kr för en klänning som andvände en gång,,, sen ska ju BÅDA barnen ha,,, nä jag hittade fina hårspännen/diadem/svarta kläder och ansiktsmålning,,,,
 testade att måla henne med färgen jag köpt,,, det blev ju BRA,,,
övning ger färdighet,,,
Linneas Kompis Alice ville med bli Målad Hon valde nåt mönster i katalogen man fick med,,, titta va fina,,,





Även Lilla Ida ville bli Målad,, hon hoppade upp på Stolen och satt Stilla stilla,,, men lite fundersam när hon såg sig i spegeln,,,, sen dreglar hon så mycket så jag får strunta i att måla vid munnen på henne,,,
det rinner/kladdar bara






Får väl se i morogn bitti hur det går,,, så upp TIDIGT för att hinna,,,,

Nu är D & spelar Lazer med jobbet!!! Barna sover jag har färgat håret,,, eller Underhåret,,,, jag hade det jämt förut,,,,och kände att nu va det dags igen,,, men tog inte så mycket,,,, håret känns lixom tjockare på nåt vis,,,, mamma ska få klippa lite toppar med det är Välbehövt nu!!!

Nä nu kom han hem,,,,,ska kolla på SOS Gute,,,, och måla naglarna,,, i morgon ere frukost på jobbet och tacka av Micke som slutar och börjar i nya butiken i hageby norrköping,,,,

Ha det GÖTT

Puss & Kram
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0