WHITNEY!!!!!


Jag hade med mig datorn till jobbet & min 3 puck,,, riggade & gjorde allt klart,, för som släppte biljetterna kl 09.00 då jag valt platser och ska slutföra betalningen måste man ha sin bankdosa & betala via Internetbanken... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ den hade jag juh hemma,, HELVETTE.... åå snacka om panik,,,,
 fick inte tag i syrran och mamma hade jobbat natt,,, vad skulle jag Göra???
Annsofi hjälpte mig,, vi LUS LÄSTE allt men NEJ det skulle betalas via banken,,,, så Annsofi kommer med den BRILLJANTA IDEN ring PÄR han är ju hemma,,, så jag ringer Pär,,,,
- A det är Pär,,,
- PÄÄÄR DU MÅÅSTE HJÄÄLPA MIG,,,, skriker jag med paniken i rösten,,(,dom håller bara biljetterna 5 minuter innan betalning),,,,
han blev skiit rädd och trodde jag låg i diket med bilen eller nåt,,,, *asg* stackarn,,,
men när jag sansat mig & förklarat läget så är han Lugn som ALLTID och hjälper mig så vi loggade in på hans bank och betalade biljetterna,,,, man vet ju aldrig hur pass stor efterfrågan det är på biljetterna bäst att vara på den säkra sidan,,,,
ÅÅÅÅHHHHH TAAACK UNDERBARA BÄSTA PÄÄÄÄR DU ÄR OUTSTANDING,,,,

 Jenny där har du fått ett kap,,,,,
inte bara för att han hjälpte mig idag utan för att han bara är BÄST!!! JÄMT,,,,

JAAA VI SKA TILL GLOOBEN VI SKA TILL GLOOBEN!!!!
Köpte 3 biljetter till Whitney Houston




 som kommer till Sverige den 8 Juni,, Globen,,, och jag fick asa braiga biljetter.... MYCKET nöjd,,, Jag Mamma & Syrran åker,,, mamma får biljetten av mig.syrran & bror i födelsedagspresent,,, och eftersom hon fyller 65 då kanske vi kan styra ihop nåt annat skoj i samma veva!!! det ska iaf bli SKIIT kul,,,, jag har ALLTID velat se henne,,, detta blir nog sista chansen,,, Trots alla Ord från kollegorna idag,,,,

Hmmmm BRA är hon,,,, och nya skivan är SUVERÄÄN



Dagen har rullat på i stress SOM VANLIGT,,, efter jobbet,, hämta barnen en snabb handling,, hem lite mellis sen fix middag Nisse kom & åt med oss,, efter jag Innhalerat Lax & Potatis så åkte jag till Dagis på Förskoleråd,,,, Nisse passade kottarna,,,
D jobbade han hann inte komma,,,,
Sen hem,,, då hade D kommit,,, Nisse hade badat tjejerna,borstat tänder & satt på pyjamaserna,,,
TACK TACK TAAAACK BÄSTASTE BONUSPAPPA
DU ÄRT EN PÅ MILJONEN,,, STÄLLER ALLTID UPP!!!! STOORA KRAMAR TILL DIG!!!!

Väl hemma plocka undan disk,,, röjja i köket vattna blommor,,, D sorterade tvätt,,, Skönt slapp jag göra de,,,eftersom man tvätta ihjäl sig,,,,,

Nu har jag Kollar på GREYS,,, såå bra som VAAANLIGT!!!!
Jobb i morgon Igen,, men snart freeedag,,, Undrar om man ska försöka sig på en rensning i kjällaren då,,,,
OCH på fredag ska barna fota sig på dagis!!! Spännande!!!

Ha en fin kväll
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0