FREDAGSKVÄLL

Mm här sitter man ensam,,, D är på fest på brukshundsklubben,,,, barnen sover,, jag har öppnat en Cider och dippar nacho chips,, MUMSI,,, lite synd men va fasiken det får jag ta!!! soppa hela nästa vecka,,,

I går somnade jag kvart i tio,, va bara såå trött barnen vägrade sova,,,dom bråkade med varandra,, Linnea retades & Ida skriker,, och det är HÖGT kan jag säga,,, det bara skär sig i öronen,,,
 jag va i upplösningstillstånd så när D kom hem vid åtta slängde jag barnen på honom,, kollade på idol sen gick jag & la mig!!!!
GRRR ibland eller OFTA driver dom mig till VANSINNE,,, speciellt när det är BARA JAG JAG JAG hela tiden som Gör ALLT med dom lämnar/hämtar/badar/bråkar/matar/busar!!!!
TACK TACK GODE GUUUD att jag har ett jobb som jag älskar att gå till så jag får lite EGEN tid,,, hade inte klarat mig annars,,, får man säga så?? ja faan det får jag!!!!

Jag är såå ledd på dessa folk som säger och påstår att livet med barnen är bara SÅÅÅ underbart och dom är bara såå fantastiska,,,, i ALLA lägen ooOOOO min underbara älskade familj oooOOOo allt är bara såå fint ooOOO vad jag älskar alla runt omkring mig!!!!
HELVETTE heller att man kan KÄNNA så varje djävla dag,,, som om dom skulle ha askungens små fåglar kvittrande runt skallen och man Trallar JÄMT!!!! nää faaan JAG SPYR PÅ ER!!!!!
För det är INTE såååå djävla kul med trotsiga barn JÄMT!!!! då vill man bara skaka om dessa förvandlade människor,, skrika dom i örat,,, VAKNA förihelvette!!!!

Så där ja nu är jag klar,,, men nu när kidsen sover Älskar jag dom såå klart,, *asg*,,, näää det gör jag ju jämt ve ni JU men ibland blir det bara FÖÖR mycket!!!!

I dag har det varit skoj på jobbet!! vi hade Möte och som vanligt varje fredag God frukost med Nybakt bröd och massa gott pålägg!!!
Efter Jobbet hämtade jag barnen,,, sen stannade vi hos mamma en sväng,,, tog en kaffe kollade in nya soffan som va JÄTTE JÄTTE fin!!! dom får det såå bra där!!!
sen hem fixa käk,,, Fläskotletter/rås och klyft potatis,, det va Jättesmarrigt,, vi tände ljus och myste,,, Linnea ville dra ner ALLA persienner i hela huset för att göra det extra Mysigt,,, men då fick jag Bromsa henne lite!!! Fisalisan,,,,
barnen lekte faktiskt SNÄLLT!!! hela kvällen,,,, helt otroligt!!! men när Linnea började bli trött och hoppa i soffan och RETAS med lillsyrran blev det till att säga Gonatt,,,,
Ida har blivit såå seg att lägga nu,,, hon står i sängen och ROPAR på mig,, MAMMMAAA MAAAMAAA MAAA MAAAAA till jag går in till henne,,,, och hon ska somna i famnen,, fasiken åxå det som har varit så lätt att bara lägga henne och säga gonatt,,,, så det bli nog lite fem minuters metod snart,,, eller nån annan som har bra nattnings tips??

Kollade nyss på idol,,, åh det är såå kul,,,, nu kändis jungeln,,, HERREGUUUD villket skit,,,, HAHAHAH

Nää jag ska nog surfa lite & sen sova,,,, det är en sak som jag är OTROOLIGT bra på!!!

NEJ NEJ
kom ju på att det är DIRTY DANCING på ettan kl tio,,, den MÅSTE jag ju se,,, men det blir i sängen,,, får se om man klarar att hålla sig vaken,,,,
Undrar om jag ska ställa fram hinken till D,,,, för Brukshundklubbs fester kan vara HÅRDA,,,

Ha en fin kväll
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska också se Dirty Dancing, MÅSTE HEHE.



Och klart du får säga så, idag var jag fruktansvärt trött på Nova som höll på en timme i sin säng

"Mamma det"

"Mamma bl bla"



osv.... Jag kände för att sjunka ner genom jorden av trötthet & irritation...



Som tur är har hon somnat nu, och jag kan mumsa på mina grill chips i lugn & ro... :P



Trevlig helg

J

2009-09-18 @ 21:23:21
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Och ja juste glömde säga........



Du är en GRYM MAMMA,

2009-09-18 @ 21:23:59
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Mikaela Olle&Noah

åh, våra barn kan också vara billiga ibland! Fasen vad dom kan reta en till bristningsgränsen....



ang Ida vid nattning, tror du inte att hon är i nån närhets/utvecklingsfas just nu och behöver dig lite extra? jag personligen är emot 5-min metoden. skulle aldrig klara att mitt barn grät sig till söms. (om barnet gör det.. de det funkar för är det ju bra för... men jag tänker i n t e prova!)

2009-09-18 @ 21:25:42
URL: http://www.sundo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0