Lördag,,,,,,,,,,!

Japp i går va det full far här hemma,, D & dan började fylla igen grunden,, ÄNTLIGEN,, dom va såå duktiga & slet hela dagen,,, Jag städade tvättade & plockade,,,
Efter donandet hemma tog jag & tjejerna en cyckeltur till Fam åberg Och tittade på hampus lilla Sigge kanin,, såå söt,, oh vi fick gott fika,,,
sen fortsatte vi till Sunda handlade lite mat & LÖRDAGSGOOODIS!!!! på vägen hem va Linnea TRÖTT!!! gnällde & tjurade och då kommer ju IDA på att hon minsann INTE ville åka mer cyckel,,, så hon slänger av sig hjälmen och gapar,, så hon fick gå hem,,, en vanligen 5 minuters tur tog 35 minuter,,, PHU jag va HELT gensomsvettig,,, Linneas cyckel är FÖR liten,,,den är 12 tum,,, och hon har vuxit så under sommare,, trots att vi höjt sadeln och styret,, så till Nästa sommar blir det en NY cyckel i födelsedags present,, än så länge är hon INTE så intresserad av av att cyckla så mycket inte heller att prova utan stöd hjul,, det är MÄST gnäll tycket jag,,,

Väl hemma så kom tette (dans sambo) & på kvällen vi grillade burgare super gott,.,,,och drack ett glas vin,, eller vin & fanta!!! det funkade super bra det med,,,,
 Nu har jag klätt på barnen,, bäddat  laddad en maskin disk & tvätt,, ska hänga tvätten ute sen ska vi ta en prommis till familjen T på Lunch Korvgrillning stod på menyn,,,, mysigt.....vi ska vara där & Leka,,, Linnea tjatar & tjatar,,,, så det är dags att klä på sig vi ska stanna till på affären & handla lite fika bröd,,,
Men den här gången blir det vagnan till Ida Linnea villa cyckla så vi får se hu osams vi kommer att vara!!! *asg* dessa barn!!!

ha en fin fin dag allihopa!!
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0