Lörtag,,,,,

Helg,,, lördag,,,, i dag har jag jue jobbat!!! det va ganska bara drag speciellt en tid i kassan ,, och va tiden går fort då,,,, hade massvis med trevliga kunder,,, och som ALLA dagar så ska det ju komma nån IDIOT och utmärka sig,,, denna dagen i kassan,,, SUCK,,,
 Äldre sur och bitter man,,, som hade köpt 2 st plastbackar med lock en stor & en mindre,,, MEN,, om man köpte samma stl blev det bättre pris,, så han ville ju GIVETVIS ha bättre pris på den ena för att den fanns minsann inte fler i den stl med lock,,, VA??
eh nä det kan jag inte göra sa jag det är ju olika artikel nummer,,, och då säger karfaan att han minsann skulle ha bättre pris för att han fått leta så länge i butiken innan han hittade dessa lådor,,, ????
EH men du vi har en kundtjänst säger jag där du kunnat fråga,,,, Jo visst med dom tjejerna hade ju bara sagt vart dom låg och där va det minsann INGA plast lådor,,,
GRRRRR här började jag som är den som har MÄST tålamod på detta ställe att ilskna till,,,, GUBBDJÄVEL,,,, han tjafsade och muttrade sen säger han,,, NÄÄ nu orkar jag inte tjafsa med dig om detta mera,,, eh NÄHÄÄ som om jag vill de då,,
ta dina djävla lådor & tryck upp dom i arslet hade man go lust att säga,,, till grejen hör att hans Thailänska fru skämdes & skämdes,,, stackars henne,,  och gubben fortsätter att muttra hela vägen upp i rulltrappan,,,, SUCK hur kan man vara såå bitter JÄMT villket trist liv,,,,
Tur att JAG är så positiv och tur för gubbtjyven att han tog min kassa & inte kassa 3 där MR E satt ojojoj då hade det inte blitt skoj,,, hahahahaha

Ja ja,,,, vi fick ingen barnvakt idag,,, och D som skulle gräva,, så jag fick gå 2 timmar tidigare idag,, Tack för det,, och TACK TACK fina Louise som tog mina stationer då,,,,, så familjen hämtade mig,, handlade sen hem,,, bengan kom & hjälpde D med gräveriet,,, NU snart snart ALLT är igen fyllt,, nu ska det snyggas till lite sen så,,,, tar vi HÖST och fortsätter med altan/farstukvist & rullgräs i vår,,, skönt speciellt för D att slippa ha detta hängande över sig!!!

Linnea somnade när dom stod & väntade på mig utanför jobber kl 14 sen sov hon till halv sex,,, gick INTE att få liv i henne,,, Hon kanske va lite febrig,,, ida har haft feber idag,,, 39.7 i efm,,, lilla gummis,,, Hoppas Hoppas HOPPAS att det bara är tillfälligt,,,

vi har slappat fixat lite mat Linnea har spelat lite data,,, Nu ligger hon & snurrar i soffan över trött eftersom hon sovit så länge,,, Undrar hur natten blir,,,, ida sover sen kl sju,,,, INTE ett knyst vid nattningen,,, OJOJOJ såå sköönt det funkar verkligen!!!!

man kanske ska vara tråkig & krypa ner i sängen,, D ZZZZZZZnarkar i soffan,,,, så jag sitter jue ändå ensam...
och slö kollar på BINGO LOTTO,,, Jisses,, nu är det christer sjögren som sjunger,,, 

får mig att tänka på Pappa,,, alla våra resor till Kramfors,,, ojoj ALLTID vikingarna i bilen,,, hihi kan nog alla gammla låtar,,,,

 I morgon ska vi ut & cyckla på Nya cyckeln,,, d va och handlade stödhjul idag och sen fick hon en ny sadel den andra va lite sliten,, hon valde själv en svart med nåt hjärta på och så klart en flagga så man ser henne!!! så ut & träna,,,,

Nä ha en URAMYSIG lördag kväll & natt alla ni som är ute & svirar...
Puss & kram
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0