Nöjd,,,

Idag har det varit Jobb,,,, åkte ifrån jobbet en stund & agerade stöd åt min Pappa på sjukhuset,,,, det gick bra,,, han är nöjd nu!!! sen kom han in & handlade av mig,,,, fick lite rabatt!!! Ännu nöjdare,,,,

Hem hämta barnen,,,Utanför dagis träffar vi min bonusfarmor berith,,,, hon blev så glad av att se oss... tjejerna fick varsin peng till glass,, men vi stoppade dom i spargrisen istället!!! Hon & bonusfarfar seth är verkligen TOPPEN!!! Både Ida & Linnea kramade henne med så jag tror att hon va nöjd med,,,
 Linnea lekte med Alice & wille,,när vi kom hem, Doktor,,,, spännande,, Alice & Linnea Klär ALLTID av sig när dom leker oavsett vad dom leker,,, hahaha Linnea gör det förästen när hon är själv med,,,,

Kung & Drottning,,,,,



 Glass Ida

 Doktorer,,,,,

 Spruta!!!!! NEJ medicin sa wille,,,, NEEEJ spruta sa Linnea,,, sen blev dom Oense för en stund,,,,


Jag fixade dragonkykcling & ris till middag
Sen blev det en dusch på barnen,,,, D kom hem Käkade /duschade och sen passade jag på att ta en timma stavar med grannen,,,, och snabbt gick det,,,, men man bränner ju 80% mer med stavar,,,, Jätte bra!!! så jag är nu mer än NÖJD!!!!
D ska åka till Norrköping & sova i natt han ska lasta Asfalt tidigt i morgon bitti så istället för att kliva upp senast 4 så åker han ikväll,,, om en stund,,, & han tar med sig datorn,,, HUUUU vad ska jag nu ha??? Måste köpa en till så vi hgar varsin!!! detta går ju INTE!!!!

Jag har plockat undan middagen,,,, ska sortera tvätt,,, OM jag Orkar,,,, vi får se,,,
Ev om D är hemma i tid blir det ett Erika pass på friskis i morgon,,, HOPPAS,,, nu va det längesen,,, & jag har ju kort till nyår,,, så jag MÅSTE ju nyttja de,,,, iofs får jag tebax 1000:- från jobbet men det kan ju vara skönt att träna nån gång,,,,, & eftersom jag tränar i oxd med så måste jag köpa ett klippkort där,,, Huvva men vad gör man inte för fettet????

Nä lite morötter med,,, fasen frukten är slut,,,, får handla i morgon,,,, jag ÄLSKR Red delicius äpplena,,, MINA bästa!!! så MÅNGA sånna blire,,,, Kom just på att vi har ett helt räd med äpplen,,, så jag stack ut & tog in några!!! så nu kan jag frukta mera,,,,

Ha en fin kväll
Puss & Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0