PUST,,,,

ÅÅÅ villken dag,,,,, stressigt som tusingen,,,,
Började med att lämna barnen,,,, va sen i morse,,,, jag som tyckt att jag fått bra rutin på mornarna,,, nu börjar det skita sig,,,,,
Väl på Jobbet va det lungt,,, & trevligt som vanligt,,, Lite dåligt med folk,,, men det gick,,, hade en liten tjej som ska ha Prao denna vecka EDA,,, Jätte gullig & effektiv tjej,,,, och som går under MINA vingar,, eftersom jag är UTB ansvarig,,,,,,
Efter jobbet Hämta barnen på dagis,,, sen till mamma fick i oss lite mat lämnade Ida där och sen åkte jag & Linnea och plockade upp Fanny & Nora som¨åkte med oss på Ministrålarna,, dom sjöng HÖGT i bilen,,,, HAHA tjejerna,,, där satt jag & väntade till dom blev klara,,, & som ni såg på bilden fick Linnea sin ena tröja,,, OJOJOJ så nöjd hon va,,,,,
Sen in med alla barnen i bilen,, och hem stannade till på Lidl och handlade lite med alla barnen,,, hahaha folk trodde nog att jag va 3 barns mamma ,,,,

Väl hemma släppte av Tjejerna sen hem,, Nisse kom med Ida,, klockan va så mycket,,, så jag slapp åka dit med,,, sen in med barnen,,, fixade lite Välling & macka,, dom va såå trötta,, när klockan va halv åtta försökte jag få dom att sova,,, men i kväll va det KÖRT Båda skiit lessna jag sprang emellan och försökte göra det bästa av situationen,,,, PHU,,, linnea va skit trött och lessen för det räckte inte med att jag läste EN bok,,, som jag gjorde då IDA skrek i sin säng,,, jag försökte med 5 min metoden men det sket sig,,, ORKAR inte ta tag i det då jag är ensam,,,, SUCK,,,
men när dom ÄNTLIGEN somnat då kom D hem,,, hmmm
Nu blire lite färgan i soffan & sen Hollywood fruar,,, *asg*

Ha en fin Måndag kväll,,,
PUSS PÅ ER
FIA


Kommentarer
Postat av: Carola

Hej Fia!

Vilka söta tjejer du har :-)

Roligt att läsa din blogg. Var evigheter sen ja sist såg dig. Grattis till dina 30kg också. Verkligen super duktigt.

Kram Carola från "Kråkan" ;-)

2009-09-21 @ 21:16:32
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0