TRÖTTA TISDAG!!!

Ja jisses va trött jag varit idag,,, ZZzzZZ och på jobbet har det varit sååå lungt,, så där höll man ju på att somna,,, och idag hade jag inte såååå stor lust att jobba heller,,, vi va fler som va på samma Nivå,,,, tur att man har dom kuligaste kollegorna så man kan skojja lite,,,,

Hämtade barnen på förskolan sen hem,,, D hade hunnit hem INNAN mig,,, VA?? det Hör INTE till vanligheten,,,,
Så kom svärmor förbi,,, hon hade hittat ett roligt tyg så hon ville ha några tunikor av tjejerna så hon kunde rita av & sy,,,, det ska bli spännande,,,, vi tog en kaffe sen så fixade jag Middag,,,,
D fortsatte gräva HAN ÄR SÅÅ FLITIG!!! det börjar att närma sig slutet nu,,, SÅÅ skönt!!!

Efter maten badade jag barnen & plockade undan i köket,,,, startade en maskin tvätt,,, OCH testade 5 minuters Metoden på Ida,,, la henne sa natt natt gick sen ut,,, läste för Linnea sen fick jag natta Ida ett antal gånger,,,, hon ropade MAMMAAA MAAAAAAMAAAA NEEEEAAAAA PAAAAPAAAAAA!!! hihi fisen,,,, men efter 33 minuter Slocknade hon,,, sköönt,,, får se hur lång tid det tar i morgon,,,,

Nu ska jag ladda med frukt och Kolla på IDOL!!!!

Oj villket kort inlägg det blev idag,,,
jaja håll tillgodo med det!!!

Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0