Uppdatering

Oj så dåligt med skriveri det blitt på sistone,,,, man jag har ju hållit er uppdaterade via mobilen och lite bilder,, bra de va??
Helgen va lungn D spikade matta på grunden så nu hoppas vi kunna gräva igen helvetteskapet nästa helg,,, SKÖÖNT,,,, jag själv,, har mått sådär,,, fortfarande ingen vidare matlust,,, jag undrar just va det jag åkt på,,, men bra för vikten,,,, hahaha,,,,

I går va ju förskolan stängd,,, vi va ute & städade lekstugan som hade halva golvet med sand & jord,,, så nu ere fint där igen,,,, Jag undrar om sakerna tar stryk av att vara dä ute hela vintern?? var tror ni på bord/stolar/docksäng/leksakspis??,,,,,
kl sex i går kväll började Linnea på Ministrålarna,,, en kör dom sjunger/dansar/leker & har super skoj,, Hon va JÄTTE nöjd,,,, så den gruppen hon går i lämnar vi föräldrar barnen i en timma,, det är ju I nyköping så man får väl ta sig på kaffe hos någon då hon är där ,,, eller passa på att ta en promenad kanske,,,,, men varje måndag iaf,,,, super skoj,,, sen har dom lite uppträdanden & så ibland,,,,
Hon Har ju ingen annan aktivitet så vi kör så länge hon tycker det är skoj!!!!

I dag har jag min lediga dag,,,, undrar va vi ska hitta på?? barnen sov till halv 8 dom är med trötta,,, det är nog Höst tröttheten,,,,

Ha en fin dag

Kram på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0