Björnberget!!!

Idag har vii varit i Svegs skidbacke,,, Björnberget!!! Super ställe med en PERFEKT barn backe,,,,
 Det va slalom tävling som jag GIVETVIS va med i,,, HIHI *NOPP* Godisregn & grillade hamburgare!!!
Vi har haft en KANOOON Dag!!!!
Linnea har Åkt sin premiär slalom tur,,,,, SÅ duktig,,,, en annan som är DUKTIG e syrran jisses va hon kan åka bra till skillnad från en annan hahaha men jag tar mig ner iaf,,, dock åkte jag bara idag i barn backen,,, *fniss* lagom start,,,, för Björnberget är BRANT!! rena stupet!!!



Dollar Store Brillor,,,, *fniss*


Åkte nästan själv,,,,


Åuss på 11 Års dagen,,,,


Ida åkte lite bob,,,


& åt hamburgare




ett stycke kändis,,,,,, Erik Ekstrand,,(erik & mackan), Utklädd till Påsk kärring,,, :)


D med bestämda steg mot backen,,,






Nina & Filippa




Ida somnade & sov 3 timmar!!!!





Då passar mamman på att Åka,,,












DÄR släpper pappa taget


Koncentrerad åker hon själv,,,,


Här Åxå,,,,




Middag Påsk bord med varmrökt lax


& Massa Annan god Mat!!!








Nu SOFF HÄNG,,,,
SÅÅÅ skönt villka underbara dagar,, med en MASSA onyttigheter Öl/vin/Snacks & God mat MEN det är det väääääärt!!!
Kör en Alevo vecka då vi kommer hem!!!

Trevlig Påsk helg
Puss På er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0