BLING BLING!!!!

ÅÅ JA TUSEN TUUUUUSEN TACK AMANDA FÖR DOM UNDERBARA RINGARNA JAG FICK IDAG!!!! så sjuukt snygga så alla Ni som läser IN & BESTÄLL!!!! på MINDORIS.COM
Som ni vet ÄLSKAR JAG STORA ringar!!!!
Ännu en GÅNG AMANDA du rockar!!!!





Det blir en given ring att ha i morgon på Jobbet & en på kvällen Valborgfesten!! hihi

Som vanlig händer det MASSOR i mitt liv,,, I går Jobb full fart när det gäller inventering men vi är Bra det går undan,,, óch vihar ju KEXET som är EN grym GRYM inventerare & som har Koll på det Mesta,,,
jo visst är vi alla bra men i detta sammanhang måste jag säga att han är Snäppet bättre!!!

efter jobbet hämta barnen sen hem,, strax där efter kom Anna med Matilda & Emma Tjejernas dagis kompisar,, vi tog en fika & snackade skit,,, trevligt.,, det va Vissa små damer som INTE ville hem,,, hihi,,









Efter denna fika va det ju dags för VV inskrivning,,, JIHOOOO fasen dat va såå bra och dom hade nästan ALLA godisar åxå,,, Tove & jag är såå taggade så Varje Onsdag är det vår kväll,,, och eftersom att jag SHOPPOHOLIC som jag är har lämnat ifrån mig mitt Kort till D..
 så bestämde vi att när man gått ner 5 kilo får vi Handla kläder,,, Perfekt,,, och den som gått ner mest på en vecka får välja en godis som den andra köper,,, BRA deal!!
Det är såå skönt att vi är Två,,, så vi kan tagga varandra!!!,

I morse va Ida såå duktig hon går & kissar & Bajsar på toan och pottan ,,, Jätte bra,,, tar av sig blöjan & sätter sig,,, Gumman börjar bli stor nu,,,

Tjejerna skulle ha trädgårdsdag idag på dagis,,, så dom hade med sig sina Krattor,,, så dom städade på gården och hade mysigt!!
På jobbet rullade det på Bra,,,, en del Kunder åxå,,,
Slutade fem,,, hem bytte av D som skulle på Möte,,, bara att ställa sig vid spisen,,, skala potatis steka fisk & göra spenat sås,,, som INTE gick hem hos barnen,,, haha men jag gillade de!!!

Sen natta barnen ,,, Linnea kollade en stund på film i sitt rum Häxan surtant,,,, men stängde av för hon ville sova,,, Gumman,,,
Ida va jätte Jätte duktig Idag va FÖRSTA kvällen hon låg i sin säng utan att vi behövde sitta utanför,,, så jag plockade i köket,,, hon va upp på Toan en sväng sen la hon sig & somnade,,, Härligt,,, så vi hoppas det håller i sig ,,, läsa saga & säga Gonatt!!! så mycket lättare när man e ensam,,,

Så jag hann med att ta disken fixa matlådor & plocka undan då hon låg i sin säng,,, så efter de hade jag typ Inget att göra,,, hahah jo vars det fanns att grejja med men jag slappade i typ 30 minuter,,,, sen kom D då åkte jag till pappa & matade fiskarna & tog in posten!!!

Sen har jag Målat naglarna,,,, och nu Soft,,,,
Ska gå & sova strax,, upp tiiiidigt i morgon börjar SJU pga inventeringen,,,så måste väcka barnen sex SENAST,,, hur ska de gå,,, dom som är så trötta på mornarna nu för tiden ,, Linnea sov till 8 i morse,,,

I morgon ere VALBORG,,, vi blev Bortbjudna till Fam MY,,, ska bli JÄTTTE trevligt!!!

KRAMIS på er
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0