Fredag

IGEN,,, jisses vart tar veckorna vägen,,,, Gud jag gråter,,, inte för att det är fredag utan för att SOLSIDAN är såå DJÄVLA bra,,, hahahaha skrattar så vi gråter här... T.om D skrattar då är det fanemej BRA!!!! jisses,,,, försöker blogga lite i pausen,,,,

I går va jag ju hemma med Ida & Nea,,, eftersom Ida Kräktes natten till Onsdag,,, men Dom har varit hur pigga som helst,,, Nea lite Dålig i magen men annars FULL FART!!!!
Vi va ute en sväng & cycklade till tjejernas FÖRTJUSNING!!! Ida testade Linneas gammla cyckel,,, hon hade lite svårt att fatta sig på att trampa men jag skulle putta henne,,, och hon Sjöng CYCKLAAAAA CYCKLAAAAA högt!! haha Tok Fia,,, sen fick dom för sig att göra Gegga Mojja så det va bara att hämta Galonisarna ,,, så skönt att Ida
är lite större nu & Att Nea är så DUKTIG för tjejerna va ute och geggade medans jag gick in & fixade Lunch,,,,,
 




HIHI Ida försöker Cyckla,,,,


nea Nöjd med sin Nya,,,,, & jag Nöjd att vi dränerat & slipper Rabatterna i vår,,,, YAY,,,, och det kommer bli fin fint med Ny farstu kvist,,, som grannen har!!!




Gegga Gegga








På efm ringde Nisse & erbjöd sig att Passa tjejerna idag fredag så jag kunde jobba ÅÅHH TACK TACK igen Bästaste Bonuspappa,,,, För jo det behövs folk på Jobbet,,, Varor till förbannelse att Plocka,,, SUCK,,,, men vi gör så gott vi kan,,,,
Så idag har jag Jobbat,,, det va Lungt med Kunder men det fanns ju att göra iaf,,, och Nu jobbar jag Hela helgen Åxå,,,,
Pappa & Alice kom hit vid 18 och åt middag med oss,,,, Trevligt!!! Pappa va så pigg & fräsch han har ju börjat sin strålning i veckorna nu det funkar Jätte bra,,,,





Morfar är en Hejjare på Munspel han spelade ALLT på Tjejernas begäran,,, Ida snurrade & dansade för fullt,,, till Pippi,emil,Imse vimse och Dans på Sunnanö!!!

det va riktigt hemtrevligt här hemma,,, fick lite minnen från då man va Mindre Pappa spelade ALLTID munspel!!

Efter maten tittade vi på Lite foton från Påsken,,,, sen va det dags att natta Tjejerna,,,,

Nu sover ALLA utom jag,,,,
Men jag får lite sovis i morgon,,,, TACK,,, D ska ju på fest på bruks i morgon kväll så han får sovmorgon på Söndag,,,, så vill nån bjuda över mig & Tjejerna i morgon kväll JA TACK!!!! ;)

Ha en fin Fredag
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0