HEMSKT,,,,

Ja FYY va hemskt detta är skit jobbigt,,,, fiii fasen,,,, ringde & bokade tid för mina ÄLSKADE kissemissar,,,, På tisdag flyger dom till nangiala,,,, *SNYFT*
 jag har Dragit på det Länge nog,,,  men Dom är 15 år i år & har levt ett Bra liv,,, Men Tempelton har såå ont haltar då han går,,, Nala är Ju pigg men Kissar ju i källaren ibland och tuggar på sin mage har inge hår där (har hon gjort i flera år) och dom har levt ihop i 15 år. 
skaffade  Nala först & en vecka senare Tempelton så dom har levt ihop sen dom va 12v så att bara låta Tempe somna vore mer smärta,,,, men FAN va det är Jobbigt!!! Fyy jag har ju haft dom halva mitt liv kan man säga,,, och jobbigt för Linnea,,,, har inte sagt nåt ännu,,,
Jag är Ledig på tisdag så det passade ju bra så jag kan förbereda mig Mamma kunde åka med dom om jag inte orkade men jag ska,,,, för kissarnas skull åxå,,,, men Gud det kommer Kännas Tomt,,,
Nu ligger Nala vid mitt Huvud på soffkanten & kurrar som ALLTID,,, dom ligger hos mig varje natt Fyy va Jobbigt!!!

Skit jobbigt att veta När,,, och att det är jag som bestämmer när deras liv ska sluta,,, FYY,,

Nog om det ,,, Idag har jag jobbat Barnen på förskolan in till jobbet började dagen med Lite inventering,,, sen rullade det på,,,, jag hann inte med det jag skulle så jag stannade en stund extra för att slutföra,,, Pratade med dagis och såå klart inge problem,,,,
Hämtade barnen hem och det va SÅÅ varmt 18 grader i skuggan så vi tog en promenad med Nova & plockade Lite Vitsippor,,,,,

















Linnea SÅÅÅ stolt för IDAG mina vänner Lärde hon sig att blåsa Bubblor med Tuggummi,,, eller njae JAG lärde henne,,, ;P



& Såå klart ska Lillsyrran göra Lika,,, hihi



Även vår Fina voffsegull är duktig dessa övningar sitter som berget!! trots att det va år sen vi gjorde de sist!!!!


Jag fick en ÖVERASKNING idag,,,, När D kom hem hade jag förväntat mig att han skulle ta en fika med oss & Dra Igen,,, MEEEEEEEEEEEEEEN han hade styrt om lite så han kommer vara hemma denna vecka ÅÅÅ va Underbart JAG ÄLSKAR DIG!!! jag fick hjälp här hemma med mat & nattning,,, TACK,,, och i morgon kommer jag iväg till VV UTAN barn såå nice,,, Snacka om att det känna Lyxigt med en sambo som är hemma,, hihi närå men klart mycket enklare med allt!!!

Men nu sover han i soffan UTTRÅKAD till Mina BÄSTA program Nu COUGAR TOWN LOVE IT!!!

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Marro

Usch vad jobbigt mëd katterna, lider verkligen med dig :(



Vart går du hos viktväktarna? Jag har hört att det inte finns i nyköping längre..?



Kram

2010-04-27 @ 22:44:45
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad tråkigt ang katterna:(... Inget roligt alls:(... kram,,, men tänk vad många fina år ni haft med dem...



och så duktig Linnea är på att blåsa bubblor & Idas försök hihi, gullisar...



J

2010-04-28 @ 11:42:57
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0