Måndag & Vab,,,

Jupp Idag har jag Varit hemma med Ida,,, som hade liiiite feber i morse 37,8 men sen efter lunch feberfri....hon har inte fått nån alvedom idag heller SKÖÖNT så i morgon ska hon till dagis igen,, knepigt det är 3 dagars febern,,,,

Vi lämnade linnea på dagis sen hem,,, slappade fikade hängde ut en maskin tvätt ÅÅ VÅÅR och ut Med Ida i vagnen hon somnade på stört,,, skönt,,, och eftersom det va strålande sol tänkte jag passa på att sitta i solen i en timma medans Ida sov,, eftersom det ALDRIG händer att man kan göra de,,,, så jag dammade av min Älskade BRASSE stol,,, och ut men FYY FAAAN va kallt det blåste,,, & Nu då vi inte har nån Altan och vindskydd och med vinden som va fanns det INGEN plats i LÄ,,, haha jag måste sett kul ut då jag gick runt med stolen på hela tomten och försökte hitta LÄ,,, jag va även bakom lekstugan men NO,,,, blev så förbannad så  jag gick in,,, GRRRR jag som hade hoppats på lite solbränna idag,,,

Då ida vaktat degade vi lite sen hämtade vi Nea,,, hem Linnea gick upp till Alice direkt så Ida & jag plockade lite hemma,,,, Packade Linneas Bad väska sen kom Momme & Hämtade henne och dom åkte till simmskolan,,, Jag dammsög för JO det va Grusigt IGEN,,, HATAR detta,,,, och svabbade golven bort med ALLA hund & Katt tassavtryck, fixade middagen som Linnea beställt Lax potatis & Romsås,,,, men då hon kom hem ville hon bara ha Potatis,,, TACK för de,,, nåja eftersom D inte är hemma passade vi på att Äta fisk det är inte hans favvo,,, han är på startmöte i kolmården med Jobbet,,,, han ringde nyss det va ett DJÄVLA liv,, han undrade va Hakuna Matata betydde,,, dom hade nån Tävling,,,, och han ska vara Pappa och sett lejonkungen flera gånger hahaha !!!

Nu har jag Nattat barnen,huset är städat,plockat undan tvätten,diskmaskinen går,nymålade naglar GRÖNT!!! och RÖKFRI I EN VECKA IDAG!!!!!! så jag är värld GODIS,, fan hatar mig,,, men men På ONSDAG kör vi igen för Vikt Väktarna startar igen i Nyköping SÅÅÅÅÅ kul!!! Tack Gode gud så kanske man kan få losa några kilo till sommaren,,, får jag ingen som kan passa ungarna tar jag med mig dom,,, för IN ska jag!!!

Kollar på Hollywood fruar ÅÅ jag ÄLSKAR Maria,,, hahaha Hon är Underbar,,,, 600 dollar för en PENNDJÄVEL,,, Jisses,,, men jo den va ju fin,,,,

Nä strax har lacket torkat så dags att Krypa i säng,,, Jobb tidigt i morgon,,,, Inventering i morgon Bitti dom andra börjar sju,, jag åtta men jag ska försöka vara inne till halv så jag kan vara med och räkna,,,,

Fan nu ringde D han kommer hem från startmötet i morgon eftermiddag sen drar han på kvällen till örebro & kommer hem på fredag faan va trist ensam hela skit veckan,,, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA där sket det sig med en ev promenad i veckan,,, FAN FAN FAN säger det igen tjejer GNÄLL inte att ni är ensamna ibland för de räknas inte,,,,, :(

Ha en fiiiin kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0