Onsdag

Kollar nu på Greys,,, hihi villka Intriger,,,,
Dagen på Jobbet SWOCHADE förbi,,,, mycket plock så det fanns att göra,,,
Stråålande sol lite kallt i skuggan men SKÖNT VÅR  som vi Längtat,,,,
Synd bara att man står i en Källare hela dagarna,,, MEN ganska skönt ändå så slipper man få ångest varje gång man tittar ut,,, & På tal om ÅNGEST,,, jag har ÅNGEST åt nyss en Palle Kuling choklad kaka á 25 g FAN FAN hatar mig för de men kunde INTE låta bli,,,, såå godissugen,,,,,

Barnen va snälla då jag hämtade dom,,, vi åt lite kvällsmat,,,, sen va det dags för att Natta Ida,,, som ikväll tog EN timma,,,, SUUUUCK,Slutsovet på dagis eller begränsa till 45 minuter,,,
,,, åh Linnea va såå snäll Hon satt i soffan & väntade till jag va klar Min Älskade stora tjej,,,,, D är på Kurs kommer hem i morgon,,,,  så svårt att natta båda själv,,,, Lilla Linnea,,, men då Ida ÄNTLIGEN somnat läste jag saga för Linnea & låg med henne till Hon somnat!!! hon ville ha Lite mamma Mys och jag Nea gos,,, hon är så mysig,,, hon sa:
Mamma vet du? att jag Älskar dig såå mycket ,,,, Ända till Pluto och tillbaka,,, och till Alice på gatan & tillbaka,,, HIHI Mammas GUMMA,,,,
sen berättade hon storögt att det va en katt på dagis som tagit en råtta som han ÅT upp,,,, råttan försökte springa så då tog katten den och ÅT upp den,,,, sen somnade hon,,,,

ÅH VA JAG ÄLSKAR mina barn,,, trots att Tålamodet tryter OOOFTA men det blir så så man är ensam ofta,,,
tänkte på det att för att år sen vi den här tiden tränade jag friskis 2-3 gånger i veckan FAN villket LYX det va,,,, undrar NÄR jag ska få träna? Inte undra på att det går seeegt med vikten då man Inte får röra på sig,,,, som jag sagt förr har INTE karaktär att gå ut & stava vid nio på kvällarna då D kommit hem,,,och man gjort ALLA sysslor Man ska,,, SUUUCK ja ja inget att gräva ner sig över,,,,
Det går Inte EN dag utan att D säger hur mycket han Älskar mig & att jag är Den finaste/sexigaste /underbaraste som finns,,,, TACK Älskling fast det blir Vardagligt skattar jag mig Lycklig att få höra detta VARJE dag!!!
& Jag är DÅLIG på att uppmuntra tillbaka ,,,,

Hade iaf min nya Ögonskugga idag,,,, så FIN,,,Förutom att en annan är GRIS blek & GLÅMIG,,,men Skuggan är SNYGG längtar till man får lite bränna,,,,,

I morse då vi skulle till dagis,,, så märkte jag Att Linnea INTE hade några överdragsbrallor bara galonisar & hennes FLEECE jacka va Så kort i armarna,,, ÅÅ va hon växer så jag fick handla nytt på Kappahl,,,, brallor & jacka för 300 pix det kallar jag BRA pris,,jo just de en kepa åxå i de priset!!!,, det slits jue så mycket iaf,,,


Får se va det blir för väder & temperatur i morgon,,, om det räcker med fleece & väst!!

I morgon blire att va uppe med tuppen tidig morgon men slutar ju 14 ska bli sköönt åker nog in till stan & shoppar Nya "spring" skor till Nea & stövlar,,, ALLT för litet,,,,,

Ta hand om er
Puss
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja vad de växer barnen, det är sjukt vad det går fort.. :S



Nu är kl 7:19 här & solen strålar, det är ljuvligt:)



Ha en bra dag

Kram

2010-04-15 @ 07:20:07
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0