Sista Dagen...

Jupp idag ere sista dagen För i Morgon Åker vi hem,,, :( såå trist hade gärna stannat några dagar till Vi har det SÅ Mysigt,,, Ännu en Gång TACK Nina & Jimmy för ALLT det har varit GREAT!!!!!

Jimmy & D åkte till Kilafors i morse,,,, D skulle jobba Lite kolla på släpvagns fabriken,,,,

Jag & Nina Åt mysig frukost med barnen,,,, plockade lite Jag fick Köra en maskin tvätt till,,, TACK,,,
Sen kom Ninas Mamma & Pappa Jätte Kul att Träffa Ninas Pappa Weit han va lika Mysig som Alltid,,, & dom är Jätte Gulliga med Barnen,,,,, gott fika IGEN,,,,,
Vi Käkade Lunch sen tog vi en promenad på stan,,,, kramade om brorsan på hans jobb,,,, sen vidare  vi stannade till på en second Hand butik,,,
Linnea ville ha en Äcklig gammal Mjukis kanin,,, jag vägrade vi blev såå osams,,, Idag har Hon verkligen visat sin femårs trots,,, gapar & skriker är uppkäftig & allmänt stöddig,,, Men jag gav mig Inte,,, Ingen snuskig nersnorad kanin med hem,,, så vi gick,,,,

Handlade en liten blomma till Minneslunden,,, stannar till där i morgon och tänder ett ljus för Mormor & Morfar,,,,,

Vi tog en sväng till Dollar,,, handlade gravljus och lite grejs,,,,Ida hade varit hängig hela förmiddagen,, kändes lite varm,,,,, och Inne på Dollar spyr hon ,,,, bara bananen hon käkat men Iaf,,, Nina & Jag fick panik,,, pratade magsjuka hela vägen hem,,,, så jag blev illamående,,,,, hahaha men Peppar Peppar Inge mera spyor Än så länge,,, så vi Åker hem i morgon,,,,

Efter stan,,, Fixade lite med tvätt,,, förberedde Maten,,,, Nina fixade asa god Vikt väktar mat mango kyckling och potatis skruvar,, SÅÅ gott,, ytterligare ett recept med hem,,,, 

Nu sover Barnen,,,,Vi har Tv maraton ikväll,,,, Dating in the Dark, DH & Cougar Town,,, Vin & snacks Underbar kväll Helt enkelt,,,,,


Lunch


Söt Claes,,,





Morfar Weit & Claes



Söt Claes kastar Mat på Fönstrena,,,, Så mamma nina Får Putsa,,,


Nea fick fin fina flätor idag Jag lyckades bra,,,




Mommo Irja & Söt Claes


Deras coola Bardum,,,, Underbara tapater,,, som är typ 60-talet Underbara får INTE tas bort,,,, !!!




I morse hittade jag spår i snön på hus uppfarten,,,,  VAD kan det vara?? asså min fot är ju stl 40 ganska stor tass,,,,Nån som vet???? den hade lixom gått i sina egna spår med baktassarna så det såg ut som det va en två foting,,, Varulv??? *asg*






Bjuder på Lite Bilder,,,
Ha en skön Kväll
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för superhärliga dagar!! Det har varit så kul och känns tomt o tyst nu när ni har åkt! Hoppas resan går bra! Kram Nina, Jimmy o Claes

2010-04-07 @ 13:48:03
Postat av: Jocke D

Jag tror det var en Järv!

2010-04-14 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0