Söndag,,,

Och va vi har fått MYCKET gjort idag!!!
Barnen sov länge tack vare att vi fick spontan besök av Fam Åberg igår kväll vid sju tiden,,,, barnen lekte & va ute i sandlådan till klockan va halv nio,,,
dom kollad epå film & Myste,,,,
Den Oändliga Historien,,, Grabbarna ÄLSKADE filmen,,, Linnea tycker den är lite läbbig & blev Jätte lessen då Hästen Artax sjönk i träsket,,,,,Gumman,,, Grabbarna fick med sig Filmen hem,,,
Vi drack en Öl & snackade skit,,, nja Inte Karin som har en bebis i magen!!! WII spännande men vi andra!!! :P
Vi bestämde att i år ska vi ta husvagnarna & fira Midsommar i Västervik,,, UNDERBART,,, så Ni som vill låna en vagn eller hyr en stuga så dukar vi Långbort & har trevligt på campingen!!! vi har kanske ingen klar altan till dess och det är dags att göra annat vi har haft brännbolls traditionen i 5 år nu!!!

Så idag vaknade tjejerna vid Halv åtta Det är sovmorgon för Oss,,, sjukt va?
Så efter frukosten UT i Underbara Vädret och plocka,,, D storstädade garaget,,, Linnea va Ute med Kompisarna henne såg vi bara då vi skulle Äta,,,,
Morfar kom förbi och fikade & hjälpte mig att klippa klart Frukt träden,,& passa ida, fasen va vi va duktiga,, jag har NU blåsor på fingrarna,,, men det ere VÄRT,,,,

Tack Morfar för hjälpen,,,
Vi grillade Korv till Lunch Gott Gott!!! Men GUUD va det BLÅST till & Från riktig storm!!!
Bjuder på Några blider

Tempelton Myser

 










Efter Korv Lunchen somnade Ida i vagnen,,, Linnea va ute  så jag gick in & städade undan i köket,, dammsög bäddade laddade en maskin tvätt  duchade,,,, sen åkte vi till Magnus,Sussie & Lovisa på Mera Grillad korv och God kladdkaka med Daim,,, MUMS,, Tack sussie det va Jätte Mysigt,,, Fm bengtsson/Eklund & Brissman,Röing va åxå där Alltid lika kul!!! 




Ida & Fina Malte,,,, eller Rymmar malte kanske (fniss)


Linnea Kör Lovisa,,,


VÅR med tussilago


Gulliga Thelma mumsade potatissallad,,,



Pappa Magnus & Lovisa LIKA SOM BÄÄR



nea gick ut & Plockade Blommor


Lite Bråk om Boken,,,


Linnea & Ida friserade Therese


Söt Lovisa i pappsens Kepa


Kompis KRAM




Efter den trevliga Fikan Hem,,, natta barn Hänga tvättmaskin,,,
Medans D nattade Ida så gick jag på en SNABB promenad med Nova,,,
Det hade slutat blåsa & va SÅÅÅ underbart,,, med Musik i lurarna traskade vi på,,,, ÅÅ det va Super Härligt,,, Det är fasen såå nice att gå ensam med Musik,,, man funderar & det går Undan,,,

Jag gick förbi Peterslundsskolan,,, ÅÅ villka Minnen där hade jag min första fylla det va DÄR alla hängde på kvällarna ååå man va såå "Cool",,, så även ikväll en massa "Coola" ungdommar som rökte och Härjade,,, HIHI villka Minnen,,, såg även Mitt & min ungdomskärleks Stora skrap Märke i Asfalten sen vi Vurpade på crossen,,,

 Shit snacka om Flasch back,,, hihi jo vars det ha hänt mycket vi den skolan,,,  tänk va åren går,,, gick även förbi "Rampen" ett ställe där det va en skate ramp där hängde vi Åxå,,, Nu va det bara en igenväxt asfalts plan,,, men shit,,, det va den här Årstiden för 17 år sen man snyggade till sig & cycklade runt i för tunna kläder, till dessa ställen för att se om det va folk nånstans & det va de ALLTID!!!
haha man drack Folköl på Helgerna,,, hahaha åå ja det va en Härlig tid,,, alla dofter kommer tillbaka Rök,moppe,parfym,alkohol,,,, *fniss*
Tänk att våra barn åxå kommer att uppleva denna Underbara Fjortis period,,,, mindre Underbart för OSS föräldrar!!! Phew,,,,

men Iaf det va SÅÅÅ underbart att ta en kvällsprommis,,, nova & jag va helt slut!!!
sen lite tv,, nu ska jag hänga en maskin tvätt och sen SOVA,,,,
Tidig morgon i morron,,,, men slutar ju tidigt åxå NICE!!! och simmskola som JAG kan följa med på för en gångs skull,,, Hoppas D är hemma i tid så han åxå kan haka på & Bada med Ida,,,,

Hoppas ni får en FIN vecka
Puss på er
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0