FREDAG FREEEDAG

OO Ännu en Fredag och jag Slutade tidigt & har HELLEDIG helg WHOOOOO såå skönt!!!
jobbet Flöt på Bra Stressad som FAn in till Jobbet & nja det va INTE laglig Körning på motorvägen,,, =/
JA JAG VEEEET men man får lixom klump Fot då man e sen,,,,
så efter jag Lämnat kottarna SNABBT in till Jobbet hade nog Nästan BRESTÄLL in på Grus Parkeringen där jag brukar stå.. & där står en Polisbil så SNYGGT uppställd som INTE makade på sig så jag Kunde parkera poliskvinnan satt i & Glodde på Mig i Backspegeln då jag försökte Krångla mig In på Min Plats....
Men Hon Flyttade INTE på Bilen förrän jag Började Vifta i min bil,,, SUCK,,,,

På jobbat gick de Bra,,,, Dagen sa bara SWOOOCH.... sen Handla det sista Inför morgondagens Kräftskiva,,, en låda Miller på systemet & lite annat Sköj..... =)
Hämtade barnen Hos Momme som varit Snäll och Hämtat dom på dagis så jag kunde handla i lugn & ro,,, TACK mamma!!!!

Jag har TOTAL fsatnat för OSKAR LINNROS,,, GTYYYYYYYYYYYYYYYYM Lyssna:


Denna har Lixom ETSAT sig Fast,,,, YAY!!!! UNDERBART!!!


Även Robyn är ju FORTFARANDE gryyym!!! 




Väl hemma Middag sen tog vi en Prommenad till Fam Åberg och Kikade/snusade/gosade på Underbart Lilla SÖÖÖÖÖTA Moa!!! ÅÅ Gud hon va SÅÅ fin SÅÅ Liten!!!

Ida ville SÅÅÅÅ gärna Hålla....




LYCKA


Mini Fötterna


GOTT fika....


Kolla Lilla SÖTNOSEN,,,,, Inte ett annat Fetto som jag utan lilla MOA HUUUR gullig som helst!!!!


Fasen Klart man blir sugen på en till,,,, hmmm nä det får i så fall vänta några ÅR!!!
HIHI....
barnen somnade Ganska Snabbt...
Linnea har Blåsor på HELA tungan,,, stackarn det måste görs SKIIT ont,,,
Är det Höstblåsor som det Kallas?? Skulle tro de,,, ingen feber Bara MASSA blåsor,,,
Jag däremot är riktigt SNORIG!!!
Har INTE TIIIID att bli sjuk nu,,,,,
MASSSSOR att göra på jobbet & INTE tid att Vabba heller så Nu måste vi kurera Oss,,,,
I morgon ska D och Kolla på Lastbilar med Jobbet... (tror de va så)
Jag & tjejerna ska Mysa,,,,
Sen ska dom Sova Hos farmor & Farfar Vi ska till Bästisen på Kräftskiva...
Ska bli SUUPER skoj!!

Hoppas att er helg blir bra!!!!
Puss & Kram
FIA



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhhhhhhhhh lilla söta babyn...

2010-08-28 @ 22:18:26
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0