Mini Lax bollar!!!

20100830928 (MMS)

I olika såser.... Till pasta... Spännande jag som Älskar Fiskbullar & barnen med mig Ska bli kul att testa,,,, OCH vi Vikt väktare,, BARA 7 Points i en HEL burk,,, så en burk blir 3 portioner & med Pasta bara 7 Points en gratis Måltid nästan,,, :P Återkommer i morgon med resultatet av denna Måltid,,, Hittade dessa på Coop Extra MEN etiketterna va Kryssade ska dom UTGÅ då?? MIKAELA du som läser bloggen är det så för hos oss är ALLA kryssade etiketter UTG varor,,,, Hoppas Inte om det nu är Super gott,,, :P Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mikaela

är det mig Mikaela du menar så har jag ingen som helst aning...

vi har köpt laxbullar på kvantum och tvi dom var ingen hit alls! hoppas de här är bättre =)

2010-08-31 @ 21:34:18
Postat av: FIA

Inte OLLES MAMMA,,,, Utan Mikaela som Jobbar på Coop Extra!!!! :P men dessa Va GOOOOOODA!!!!

2010-08-31 @ 21:45:03
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Michaela Arvidsson

jaa dom ska utgå om dom är överkryssade :( Så tråkigt. Hoppas dom inte smakar så bra då för din skull :D haha

2010-09-01 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0