ONSDAG!!!

Igen ja som alla andra tycker ju jag att veckorna verkligen bara flyyger förbi,,,,,
I går va min Lediga dag SKÖNT förutom att ungarna vaknade då D åkte till Jobbet..
 Men men jag fick Dra mig en Liiten stund till Ida som är en Riktig frukostmänniska Hoppar på min mage & ropar :
- KOM OOOPP NU MAMMA JAG VILL HA FJUKOOOOST!!!!

Så det va bara att kliva upp & utfodra mina HJärtan!!!!
Efter frukosten tog vi på oss & gick ut och började rensa ogräs på våran fram & kortsida,
 D räknade ut va c:a 100 kvm Han ska idag Beställa RULLGRÄS hoppas jag,,,,, :/
för så mycket ogräs vi rensa i går vill jag INTE göra igen SÅÅ jobbigt & SÅÅ trist och SÅÅÅ mycket fasen det va METERHÖGT på vissa ställen,,, JAIIIKS,,,,
Men Min Älskade Mamma kom & Hjäpte mig,,, sen tjejerna åxå så klart fasen va hi höll igång från kl elva till halv fyra med avbrott för en snabb lunch,,, men ÅÅ va bra det blev & ännu bättre då vi får på GRÄS åxå,,,, SKÖÖNT lite Mindre lera,,,, :D
Jag hann även med att KLippa Gräsmattan på baksidan SKÖÖNT!!!
& plocka upp all fallfrukt,,, 

 Då vi körde Sista kärran med ogräs till vår lilla kompost så kom regnet,,, eller NÄ SKYFALLET.... hängrännorna hängde INTE med det bara FORSADE ur,,,
Shit!!!

DÅ D kom hem va jag så trött & sliten i kroppen,,, men det va Bara att åka In till Jobbet där vi va en TAPPER skara som började Bygga om lite för att få In alla Nyheter för Nya katalogen,,,
MEN ÅÅÅ vart ska allt få plats... jag har ju leksaker och kontor & konstnär som min avdelning,,,
 jag & Edward hann bara med leksakerna där de va MASSOR av stora kartonger SUCK,,, trångt men det gick,,, Jag bävar mig för ALLA nya Ramar,,, ÅÅÅ hur ska det få Plats??? men men Tur att vi har endel ljushuvuden på jobbet som kan lite skit!!! och kan hjälpa till då en annan trögis inte kan,, :D

Nu har jag & tjejerna ätit frukost jag ska Bädda sängarna och plocka undan tänkte dammsuga men det hinner jag nog inte flickorna ska ju friseras & kläs på åxå :D 
Dammsuger kanske Min Älskling gör ikväll då jag tänkte ta en Prommenad,,, :D

Hoppas Ni får en FIN FIN dag !!!
KRAMEN
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0