Snart helg Igen,,,

Redan Torsdag,,, jisses,,,
Veckorna FLYYGER iväg,,,
Jobbat & Jobbat,,,,
I Tisdags va det Simskole premiär för Nea,,, ÅÅ va hon längtat och det blev ju Super Kul !!! och hon Gillar verkligen att simma,,, Skönast tycket jag är att Vi föräldrar sitter & snackar skit en bit Bort,,,
Anders Simskole läraren sa TYDLIGT att vi skulle Hålla oss undan,,, :P
 och att man INTE behöver bada med är så skönt det tar lixom så mycket Längre tid,,,,
Efter badet Passade vi på att åka & handla Lite Jag & Nea,,, Underbart att få Lite egentid med henne,,,
D va hemma med Ida hon fick bada i badkaret och sen drog hen en sväng med Dammsugaren,,, :) Gillar detta!!!

I går jobbade jag över till 20.30 Byggde & fixade på Min avdelning,,, SUCK känns inte som man kommer NÅN stans lite panik,,, Nya Katalogen kommer ju snart HUR ska man hinna???
På dagarna Har men ju Fullt upp med ALLA kunderna & då Gör man INGET på Avdelningarna,,,, OCH som VANLIGT FÖR lite personal,,, :( men men,,, UPP med HAKAN,,,,

Idag har vi SOVMORGON,,, sköönt Jag ÄLSKAR att slippa stressa på Mornarna,,, barnen sitter i sina Puffar och,,,,, BRÅKAR men i mellan slagen & sparkarna kikar dom på MADICKEN,,,
SUCK detta kivande HELA tiden,,, :(
Snart ska jag Fräscha till Mig & lämna kottarna på Dagis sen In till Stan,,, Tänkte Sälja av lite Guld,,,, det är en sån "guldköpare" i stan Idag så jag åker dit med det lilla jag har och ser om jag kan få nåt,,, :) jag använder ALDRIG guld,,,, det bara ligger i en låda så om man får lite stålar för det så kan jag köpa mig nåt Annat SKOJ,,, :)

Köpte By the Way ett par skor igår men LIITE för Hög klack för mig,,,, MEN jag ska ge dom en Chans,,, NÅNGÅNG kanske man ska vara lite Kvinna med klackar och INTE bara Platta trista skor,,, HIHI Ni som känner mig VET att jag lixom ser ut som en Transvestit i Högklackat ,,, så vill ni se nåt skoj,,, UT idag & garva för jag ska FÖRSÖKA,,, :D önskan är att kunna ha ett par snygga stövlar men med mina FETA ben är det svårt att hitta ett par man kan ha utan att tappa Känseln i Fötterna,,,  HAHA

HUU nu är det GREVE ABBE NILSSON KROOOOK på Madicken BUHUUUUU Läbbigt,,,, OJ Nu bråkar barnen INTE som FÖRSTELNADE,,, HAHAHAHA

Nu ska jag Bädda sängarna,,, och Göra lite Nytta ha en FIN dag,,,

& GRATTTTTTTTTIS till Camilla (flaskmamman) som har fått en liten Grabb och till IDA som blivit STORA syster MYSIGT!!!!

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullt ös med andra ord!!!! Hahaha ang klackarna jag är likadan, har alltid platt, annars bryter jag benen...

2010-08-26 @ 13:30:47
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0