SNYFT

BUHUUU ja Nu har Linnea Åkt till Mormor & Nisse dom skulle sova några timmar & sen åke vid två tiden i natt till Arlanda vid fem skulle planet till Kreta lyfta,,,
Åh hon va spänd så klart jag åxå,,,,
Packat fina väskan & sin lilla Mini kånken med lite pyssel/mp3/solbrillor/kameran och pengar,,,,
Jag kommer att SAKNA ihjäl mig efter henne ååå herreguuud men hon kommer ha det SÅÅ bra med sin mormor bonus morfar bonus moster/morbror kusiner och morbror Jörgen..... Önskar SÅ att vi kunde åka med,,, Men nästa År kanske vi kan ta en liten vecka familjen,,,,

I går va Morfar barnvakt det hade gått bra förutom att det va halv dåligt väder så ungarna va Inne,
 Linneas kompis Alice kom & dom busade bråkade Morfar va HELT slut,,, haha jo vars dom Kör med honom,,,,
Då linnea kom hem från Alice på Kvällen va hon SÅÅÅ lessen,,, Men varför frågar jag??
: JAG KOMMER INTE TRÄFFFFA ALICE PÅ EN HEL VECKA JÄÄÄTE LÄÄNGE JAG KOMMER ATT SAAAKNA HENNEEE BUHUHUUUU STORA TÅRARNA,,,, Gumman,,,
men idag fick dom ju leka Hela dagen & Alice åt här idag Igen Morfar säger Inte nej... hihi så man kan säga att han haft 3 barn här,,,
det va så kul i dag innan jag åkte till Jobbet (började 13.30) sa jag till linnea efter Lunchen att dom fick vara Ute för Ida sov,,,, jo visst då jag hade duschat & va nere & snyggade till mig Hör jag hur hon & alice smyyyger in tisslandes på Linneas rum,,,
Morfar satt i köket han hör Lite dåligt så han Hörde INTE att dom smög förbi hahaha & hon trodde att Jag åkt till Jobbet,,,, Snacka om Busfrön och full koll på Morfars DÅLIGA hörsel,,,, Så då blev jag en ARG & liite Hotande mamma Igen,,, ;P
Men annars hade det gått Jätte bra idag!!!
TACK MORFAR för hjälpen!!!!

På jobbet går det Bra,,, eller,,, Jo BRA massa kunder Bra försäljning LITE personal & MASSA MASSA pall med varor hade totalt 28 st i morse har nog avverkat 10 under dagen så Lördag & Söndag blire extra jobb med Plock på Morgonkvisten,,,, SHIT & Ny kampanj & NY katalog inom Kort Jisses FULL rulle kan man SÄGA!!!!
MEn säger det IGEn vi har BÄSTA chefen EVER susanne är en klippa & trots allt hon har och tas med så tänker hon på oss!!! Du är bara FÖR bra!!!

Nu ligger Ida i sin säng,,,,, Jag tänkte byta soff överdragen till som svarta Dessa beiga är SÅÅ smutsiga NU,,,, :(
Jag är Ledig i morgon Pga Helg jobb,,,,SKÖNT vännen Lotta kommer hit & sover över NAJS så vi ska vina & snacka skit kanske en tripp på krogen vi får se Om vi orkar TROLIGEN INTE!!!! & så jobbigt att fixa skjuts åxå,,, :( Det är Ju Nyköpings Fest dagar så Massa Aktiviteter & tivoli och Karnevalståg på Lördag Trevligt!!!

Ha det så bra nu Alla ni
KRAM KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh men hon kommer ha de så skoj vilken upplevelse.

kram på er

2010-08-06 @ 13:10:38
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0