TÄNDERNA

OOO ja i morse då jag lämnade ida på dagis såg jag att hennes övre tandkött va Blått & att ena framtanden va lite Intryckt,,, SKIIT åxå,,, hon fick alltså ett slag på tänderna då hon trillade ner från altanen i går,,, gumman så jag ringde tandläkaren & fick en tid i morgon bitti tjugo i åtta
JAIIKS tidiigt då jag inte börjar jobba förrän halv två & måste upp så tidigt men de kan INTE hjäplas vi måste dit & sen ringa Försäkringsbolaget och anmäla skadan,,,,
Gumman men inte ett knyst om att hon har ont & så,,,, och äter som hon ska,,, Skönt de iaf!!!

Jobbdagen gick med rasande fart LITE personal men till sist fick vi in lite extra folk BRA !!
Jag har gjort Nytta städat & rensat på Kundbeställnings hyllan där det va ÖVERFULLT med undanlagda saker som NU åkte ut i hyllan vissa saker tillbaka till Insjön Skönt ....

BÄSTASTE FRÖKEN Tove ringde till mig på Jobbet,,,, ÅÅ då blir man ALLTID orolig att det hänt nåt när fröken ringer men denna gång undrade hon om hon fick ta med sig Ida hem kl 14 annars skulle hon bli ensam från 15 såå klart fick hon det,,
så Ida & Tove åker & hämtar Hennes barn på ett annat dagis sen hem till dom & Myste, lekte Greta som är lika gammal som Ida Tyckte det va JÄTTE kul dom har lekt MASSOR!!! Även Gulliga Nils gillade att ha Ida där för att inte snacka om att IDA va nöjd TUSEN TACK BÄSTA FINASTE Tove ,,, snacka om att jag har BÄSTA Dagiset till Mina Barn med Underbaraste Fröknarna!!!!

Då jag hämtade Ida stannade jag & snackade en stund Även D kom förbi,,,, sen åkte vi Hem & fixade exklusiv Middag Yoghurt & mackor,,, Ida hade ju ätit Hos Fröken,,,

Sen tog D med sig Nova på En prommis jag Nattade Ida och sen gick jag Ut en sväng,,
Men åå det va Lite seegt,,, jag försökte springa lite HAHA herreguuud vilken syn det skumpar här & där Allmänt klampande,,, jag HATAR att springa kanske är för att man är en tjockis,,, va vet jag,,, ;P
Nä jag Fortsätter att gå Det passar mig,,,
Efter en stund fick jag upp Flåset & bästa Musiken började Rulla så men Run to the hills, Fear of the Dark & andra Iron låtar fick mig att Halvspringa sista biten iaf,,, :D,,, DJÄVLIGT bra Hurtmusik detdär!!!

Nu sängen Tandis i morgon bitti med Lill Ida och i morgon kväll kommer MIN ÄLSKADE NEA HEM JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Längtar!!!!


PUSS på er
SOV GOTT
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till hos tandis



& trevlig helg, fast du ska jobba, kram

2010-08-13 @ 05:47:13
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Tove

Det va skitkul att ha Ida här! Första gången som Greta hade en kompis här, det är alltid Nils som har kompisar hemma. Dom hade super kul!

Kram

2010-08-13 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0