Torsdag Igen,,,

Japp ännu en torsdag till ÄNDA,,, :D

Lämnade barnen på Dagis,,,, åkte in till stan handlade lite BEBIS kläder,,, :P ooo va MYSIGT!!!
Hade mina Nya PJUCKS och JA fasen det gick bra så klart lite Ont men INTE ett snesteg hihi men nå vidare kvinnlig va jag Nog INTE,,, ;P

Sålde ju lite Guld ÅXÅ,,, Jisses att de "skräp" man hade låg va värt lite stålar va ju skit skoj,,,, tack för DE!!! rekomenderar detta,,,, dom kommer vara på Clarion Hotel på Lördag åxå såg jag I tidningen,,,, så har ni guld i gömmorna så SÄLJ och Köp Nåt annat snyggt för dom pengarna,,, ;P

Väl hemma Va svärmor här D va på Räk kryssning med Jobbet,,,,
Dom hade fått mat & svärmor hade plockat ur diskmaskinen Jag ska Bara fylla upp den,,, :D
Tack!!!!

Barnen somnade ganska snart,,,

jag har tvättat ALLA jo ALLA 50 Clas Ohlson Tröjor/skjortor som låg slängt på Bygget så jag raffsade upp dessa och har nu slängt in dom i Tummlaren så i morgon blire sortering av tröjor i resp skåp som ska LÅSAS och INGEN tar en NY tröja/skjorta för att sen kasta den gammla på¨Golvet & hoppas på att "nån" annan tvättar denna,,, NÄ om NÅN ska ha Ny tröja ska den Kvitteras Ut av mig,,, :P
Kanske ska man Pricka av på ett Papper Vem & HUR många tröjor/skjortor man tar,,,
Nä fan det ska Inte Behövas,,,,

Skit irriterande när man hittar tröjor överallt vi har ETT STOOOORT FINT omklädningsrum,,,,
Och dom som INTE vet vart de ligger kan jag VISA vi kanske ska ha en genomgång någon morgon så ALLA vet!!!!
En liiten irritation från min sida jag Brukar inte va irriterad med detta ÄR DJÄVLIGT störande,,,,
Vår lilla ANNA som är Praktikant skulle ha skjorta/tröja men det fanns EN i hennes storlek för dom andra va "förbrukade" och låg i en kasse på Golvet SOM jag RENSAT upp....
Detta gjorde att jag fick stora renskicken ,,,, så Nu ere rensat & tvättat!!!
Så NI tröttmössor som känner er skyldiga till dumpade tröjor,,,
TA HEM & TVÄTTA då era blir smutsiga!!!

Nuså har jag skrivit av mig de åxå,,,,
Så nu ska jag Plocka in disken och sen knoppa
Tidig dag i morgon med FREDAGS FRUKOST!!!! JIHOOOOO
Jag är inte med på den SÅ ofta eftersom jag jobbar 75% men vissa Fredagar får jag vara med!!!!

Ha en fin kväll NI,,,
Puss FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0