Full Fart

ÅÅJAAAA
Idag började jag 07.00 upp tidigt Familjen sov... vaknade strax innan jag åkte!!!!
Plockade varor med endel av min fina "familj" som ALLTID MYS!!!
Sen frukost och Öppna Butiken,,,
Ganska Mycket folk,,, eller nää DJÄVLIGT mycket folk,,, hade Mesta tiden 3 kassor Öppna,,, men vi va Bra med Personal alla Byten gick Bra,,, JÄTTE kul att jobba denna period av Året,,,,
Trots vissa TJURSKALLAR,,, SUCK,,,
En Kund som skulle ha ett Nätverkskort,,, han ska betala hos Mig i kassan,,,,
199:- säger ja,,,
VA nä det kostar 119:-
Nä Tyvärr Inte detta kan det vara fel sort??
Han Rusar i från Kassan,,,
Jag fortsätter med alla andra GLADA kunder,,,,
Sen kommer han tillbaka med det Rätta som kostar 119:-
Då börjar han tjaffsa om VARFÖR det va fel??
EH ja det är Olika Art nummer säger jag så detta är säkert en annan modell...
NÄÄ det är precis samma,,, (kön växer suckandes stressade julhandlade kunder,,,)
Ja detta får vi kika på säger jag,,, & ger honom växeln & kvitto,,,
Som han RYCKER ur min hand och Påpekar att detta är INTE hans JOBB som KUND att hålla Koll på och att det är FÖRDJÄÄVLIGT att saker ligger på fel ställe,, BLA BLA BLA,,,,
VARFÖR Ödsla TID & Energi på sånna SKit saker???¨
 VA villket TRÅÅKIGT LIV man har om man hänger upp sig på Sånna saker,,, DJÄVLA IDIOT!!!!

Suss hade en Kund i Torsdags som SLOG henne,,, JA ni hörde Rätt Otrevlig djävel som Viftade till Henne på Armen 2 gånger,,, innan han gick,,, VA & hon fann sig Inte att säga eller Göra Nånting,,,,
 Utan bara sa - MEN VA GÖÖR DU???
Fattar Ni va vi får STÅ ut med,,,,
Men 97% är ju Tvärtom Jätte Trevliga & Tacksamma,,,,
& det är DOM som gör att jag Älskar de jag gör.... =)

Skulle ju Jobba till 18 idag men Bästa Edward Kirrade så det gick ihop sig om jag slutade 16 TACK!!!
 det va Jätte skönt att Åka hem,,, och Ganska Lite Kunder då fast stan hade Öppet till 18 idag!!!
Väl hemma blev det Tacos med Familjen,,,,
Sen tog vi en liten Julklapp med oss till Novas Dag husse/matte och Fick lite Fika,,,, MYS,,,
Men åå alla dessa Tomtar och Prydnadsaker och 2 Pillriga barn UUUU blir ju Nervös för Mindre,,,,
 men dom är ju VÄRLDENS BÄSTA,,,, så det är ju OK,,,,,
TACK BÄSTA GRANNAR
ni vet Inte HUR mycket Nu betyder för oss!!!!

Nu har jag haft DÅÅLIG karaktär IGEN,,, och mumsat lite Godis & snacks stjärnor,,,, =) & Gott Vare,,,,
I morgon är det Jobb Igen,,, sen jobbar Måndag Några timmar SEN LEEEDIG!!! WHOOP WHOOOP

Hoppas ni Får en FIN Lördag Kväll...

& Tusen tack för den FINA kommentaren på min "kaffe" bild Vem du Nu är... =)

KRAMIS
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0