JULBORD!!!

ÅÅÅ shit va vi hade kul och som vanligt sååååå GOD mat!!!
Möttes upp innan på jobbet Tog en Bira,,, snackade lite sen till Voyage där vi Åt drack snackade & Skrattade,,, Underbart Skoj!!!

KLicka på denna FINA bild så kommer ni till Mitt FB album & Alla Foton!!!! 



Jag va Hemma vid halv fyra Tiden,,,,Vår snälla Chafför körde hem lite Löst folk Innan oss....
jag satte mig Berusad & Mätt på Kycklingrulle,,,, i en Varm VARM gammal Audi Utan stötdämpare & med typ 100 Wonderbauns hängandes i backspegeln,,,
DEN doften UUURRRRKK och Värmen,, ännu mera UUURRRKKK, nära att Rullen kom upp MEN jag Kunde kontrollera mig!!! haha Men vilken Resa!!! =)
Tack Rickard för skjutsen!!!

Idag sov jag till 13 TRÖÖÖTT & sliten,,, men bara att kliva upp & Snygga till sig sen åkte vi till Mamma & Hämtade barnen och vidare till Anders (syrrans ex man) för att Fira UNDERBARA fina Jack som idag fyller 15 ÅR!!!!!!
Det va Jätte myssigt som alltid att komma tillbaka till Huset där syrran bodde förr,,,
 Lixom extra Mys känsla,,, och man Känner sig Hemma!!! Tack för gott sällskap & Fika!!!!
barnen Busade & Busade dom ÄLSKAR sina Kusiner,,, Linnea tog av sig Tröjan hon va så svettig!!!

Då jag ska Fota skuttar Ida fram & gör PEACE,,,, undrar vart hon sett de??? =)


Tina & Bianca




BUUUS


Fina jack


Bianca & Jag .... man kan tro att det är MIN dotter!!! men jag är bara MOSTER,,,




Fina Kusinerna


myyyys!!!!


 


Nu ska jag Väcka D som sover i soffan,,, I morgon ere Tidig dag,,, & Lucia på Dagis på efm,,, ska bli Jätte Mysigt!!!
Hoppas er helg varit bra!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0