Måndag

Ännu en måndag!!! och vi har varit LEDIGA!!! så även i morgon men sen onsdag Jobbar jag!!!
Ska bli najs med lite Rutiner igen,,, speciellt med maten FAN vad jag OGILLAR mig,,,
och ja LOVAR mig själv jag SKA nå målet innan Sommaren,,,
 TRÄNA & Äta RÄTT... MANTRAR MANTRAR!! =)
Tur att jag Har en Sambo som ÄLSKAR mig Precis som jag är & har Alltid Gjort,,,
Du är Min BÄSTA D!!


Idag har vi varit ute och fått Lite frisk luft välbehövt!!!
Vi tog Bobbarna & gick till Pulka Backen... -11 grader jätte skönt... FÖRUTOM,,, att min GOOSE jacka är så Förbannat VARM så jag höll på att smälla av.... hade bara en långärmad T-shirt på mig under så Nästa gång blite att ta en annan jacka,,, =)





















Sen har vi OTACKSAMMA barn (ibland) ååå dom va såå sura & bara grinade Ida åkte ETT åk sen ville hon INGE mera....
Linnea typ 3 så vi gick,,, GAAHH ibland blir jag TOOKIG,,,, vi handlade lite på Vår Närlivs sen hem & fixa lunch,,,
Åkte sen in till stan och kikade efter en ny jacka till nea,, men hittade INGEN som va Bra,,,,
så vi åkte till Farmor/farfar & fikade Nea ville de,,,
Sen hem,,, Nu är Linnea hos Alice och leker,,, kan hon Behöva,,,
Hon har även varit en sväng hos Fanny/Nora Jätte Bra,,,, leka av sig lite,,,
Nu ska vi MYSA med lite snacks och njuta av ledigheten,,, SKÖÖNT!!!

Ta hand om er
KRAMISAR
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0