Pepparkakor

Idag och ska vi bara pepparkakor!!! & Mysa,,, Barnan är såå spända Iaf Linnea hon frågade i morse Om det va Julafton idag?? och Ögonen ★Tindrade★
ÅÅ jag kan känna denna pirr känsla man hade som barn innan jul,,,, Underbart!!!!

Igår va jag inn till stan och fixade det sista & tog en Lunch med min sambo,,, känns som vi aldrig ses,,, =/ det va trevligt,,,, sen tog jag en kaffe på Jobbet,,,, åå jag ville verkligen hoppa in i kassan då det va såå mycket folk,,, för det är SÅ sjukt kul då,,,
Ida va med Momme & Nea med Morfar dom va inne i stan & handlade lite & på Mc donalds,,, Linnea va jätte nöjd,,, Ja Ida åxå för den delen,,,, Skäönt för dom & vara Uppdelade....

Jag somnade i soffan igår,,, vaknade i morde då D kom & käkade frukost framför tv:n,,, han hade tydligen sagt till mig några gånger innan han la sig men INGEN reaktion,,, =/ snacka om Trött,,,,
Så då han åkte la jag mig i sängen,,, Linnea vaknade men låg och kikade på Tv,,, Ida sov till 8 Skönt...
Nu spelar Nea Data... Ida tittar på Och kommenterar!!! =)
jag ska Bädda rent & sortera Tvätt sen Baka,,,
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
SEN ETT STOOORT GRATTIS TILL MIN FINA VÄN LOTTA SOM FYLLER ÅR IDAG GRATTTTTTTTIS KRAM!!!!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Hoppas ni får en FIN Dan före dan!!!
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0