SKÖNT!!

 AA va sköönt Nu har vi precis vaknat & ätit lite Frukost!! Barna sover hos Farmor/farfar Vi va ju på Tessans 30-års Fest igår SÅÅ trevligt,,, och jag är SÅÅ nöjd att jag INTE festade jag körde alla "fyllon" =)... men Klart nöjd Över mig själv ... så nu hoppas jag på MInus på Vågen i morgon igen!!! =) Kämpa på,,, och sen har vi ju Julbord med Jobbet Nästa Helg då ska jag FESTA det ska bli såå Kul,,,
och vi ska bara vara Jobbet HELA kvällen,,, som förra året då va det bara vi,,, trots att vi va på Krogen så höll vi ihop vi hade SJUKT kul,,,, Hoppas på Samma kuligheter i år!!!

Jag fick ju jobba extra i går,,, det va Jätte kul massor med folk,, men klart skönt att vara hemma,, men men Lite extra casch är INTE fel,,,,

Men nu Lite foton från tessans fest!!!

Min SUPER SNYGGA NYA "CHARLOTTE" ring,,,, ASA nöjd
Dessa underbara skapelser är det en toppenpingla som heter Amanda som gör,,,
kika på hennes hemsida & gör er beställning!!
MINDORIS 



Jag har Nu en Doris,Inga,Bodil & denna charlotte!!!
och Beroende som jag är blire nog en Till så småningom!!! =)




Här rä Tessan syskon,,,,


TÅRTA


Stenar!!!!!


NÄ det är CHOKLAD,,,, fasen en av kidsen tog en & stoppade i Munnen jag blev helt,,,, sen sa dom att de va CHOKLAD såååå COOLT & snygga Finns att Köpa på KONTORAB!!!! så jag ska dit & handla till Julen... snyggt att ha Framme & GOTT!!!


Alice Fotade lite!!!


Jag & TESS


Familjen beidegård!!!!


Jag & D



Dessa 3 Matchade varandra SJUKT bra!!! Även tobbes telefon,,,



Mer bilder kommer sen Via FB länk,,,
Nu ska vi Snygga till Oss,Hämta barnen och gå på Tassenatta,,, MYYS....
Tassenatta = Då släcker dom ner Ett Eljusspår vi har i Oxd och hänger ut Reflexer så får man gå runt & Räkna Reflexerna & Så kommer reflextrollet och man grillar Korv,,, SÅÅ MYSIGT,,,
Så nu Upp på Vinden & rota fram Termobyxor ....
Foton kommer därifrån ÅXÅ,,,

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0