SNÖ SNÖ SNÖÖÖÖÖ SNöööÖÖÖÖ

OMG va Snö vi fått under natten & dagen,,,,
Vaknadade Upp med Ungarna
Ida va SUR ville INTE gå upp Hon Drog täcket över huvudet Och sa att hon minsann dkulle vara HEMMA,,,
A som om du kan vara det själv sa Linnea,,,vad ska du äta då???
ja jak kan de hahaha
Hon skulle laga oboy & Fiskbullar att äta sa hon,,,
hihi dom e för Roliga,,, så det blev LIITE bråk innan kläderna va på,
 sen ut SKOTTA SKOTTA fram bilen,,,,
Lite nervös att jag Inte skulle ta mig ut TUR att några av grannarna redan hunnit åka upp några spår,,, =/

På dagis hade dom INTE skottat på Parkeringen så vi fick ställa oss en Bit Bort och gå,,,
Ringer suss på jobbet & meddelar att jag blev SEN!!! hon fick panik eftersom hon trodde jag va sjuk,,, 3st hade redan ringt sig sjuka & 2 lediga & Barnbidrag/pension = TOK mycket Kunder,,,
så jag stannade en timma Längre och täckte upp för Luncherna,,,
handlade lite saker och gick sedan till salongen och vaxade bryna NICE,,,,
Sen hem hämta Kottarna,,,, Tackade personalen för det här Året och DOM ÄR JU BARA TOPPEN!!!!

Hemma hade Traktorn plogat EN gång på gatan så det va typ 1,5 meter Hård vall in till parkeringen & huset bara att börja SKOTTA SKOTTA ungarna hjälpte till,,,
Phew snacka om Jobbigt,,, men Mysigt,,,,
Sen in av med alla kläderna DÅ drog jag FÖR hårt i Idas ena Overalls arm så hon sa AJJJJ min AJM,,,, men va Ida fick du Ont??
AAA i ajmen,,,
Hon tog sin napp & snutte & satte sig i Puffen sen ville hon INTE röra den,,, ÅÅÅHH NEEEEJJJ
jag förskte men hon hade ONT,,, och den "låg" bara Brevid henne,,,, (linneas gick åxå ur led då hon va som Ida så jag visste,,,, )
Ringde 1177 hon ringde akuten & vi va Välkomna IN,, ÅÅÅ NEJ,,,,
Linnea & Nova fick vara Hos Grannarna,,, så vi Åkte In i SNÖSTORMEN,,,
satte oss i väntrummet Ida Lekte men ENA armen bara,,,, sen VIPS så började hon använda den andra,,, vi gick till Receptionen och en av Tjejerna där Kände efter och det är SÅÅ lätt att den Hoppar fel & sen tillbaka,,,,
Så vi Fick Åka Hem,,, Ida Pigg som Vanligt,,, vi Handlade MCD sen hem till dom andra 2 tjejerna,,, smaskade mat
Sen myste vi Lite,,,,

Sen va det dags att KLÄ GRANEN åå´ungarna va så duktiga,,, I år blev det som ni såg PLAST  men en FIN sådan,,,
Det va Väl mycket Kulor längst ner så jag har Möblat Om lite,,, =)
Ida Gillade att klä,,, Linnea Bara en stund,,,
Jag hade satt på Spotify & Lite Jul musik,,, men då va Linnea där & bytte till SIN lista,,,
Så vi Klädde Granen till HUMM HUMM från Hummlegården,Sommar & Sol med Marccolio,Justin beiber & Smurfarna,,, HAHAH men det gick de åxå,,,
SÅ medans Ida & JAg klädde dansade & Sjöng Nea för Oss,,, =)













D har jobbar HELA dagen så klart Plogat.. nu hör jag att han Håller på ATT ploga på vår gata TOPPEN,,, maskinen ska Tydligen vara i Oxd i morgon bitti så det passade bra att han Lånade hem den,,, =)
Så gatan kommer typ vara UTAN snö då han e KLar,,,=)
, Bra med tanke på Att det blir några extra Bilar på gatan på Julafton,,,,

Nu är jag LEEEDIG sååå nice,,,
I morgon ska vi Nog bara Pepparkakor och sen på Efm tar vi med oss Korv till Tomten i Kolmården,,, MYS,,,,

Hoppas ni får en FIN kväll
KRAMIS
FIA

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej fy vad läskigt med armen men tur ni är LEDiga nu ett tag. Mys! Kramas! och försök att inte flippa ur när di bråkar, för det vet vi att de gör, hahaha! Iaf här. Och skippa tomten om det är sånt här väder Fia, inte värt det! För halt!

Kraaaaaaaaaaam

2010-12-20 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0