Tassenatta!!!!

Då va Vi hemma Från tassenatta,,, Det va Jättemysigt,,, DOCK så fick vi Inte gå elljusspåret pga skidspår men det blev en annan runda,,,
Vi räknade Reflex och gick tips Prommis,, åt korv & myste,,, det va inte så mycket folk Precis Lagom,,,











Finaste Mamma & JAG!!!







Ida har Ögoninflammation på BÅDA ögonen & det är inte Lite,,, Hon ser knappt Ögonen är Så svullna,,,
Min lilla fis när ska hon få vara Frisk??? Så i Morgon Inget dagis för henne,,,
Men Mormor Kunde passa Henne Tack & Lov,.,,
Så jag Slipper vabba för D har Möte & kan inte,,,,

Barna eller Mäst Linnea & Farmor Gjorde pepparkakshus,,, eller en hel Gård,,, SÅ underbart in,,
 Farmor hon kan hon,,,



En Riktig krans Av Enris,,, och gelantin Fönster!!!!






Ute Dass


Ekorrar I granen!!!



& ett Ljus i Huset (på batteri)


Jätte Jätte FINT Tur att vi har Påhittiga Farmor som har Tålamod & Tid att göra detta Med Barnen,,,
Men som sagt Ida gjorde inte mycket,,, Linnea har spritsat ALLT,,, hon är SÅ duktig!!!

Nu ska vi Slappa jag ska Sortera Tvätt.. Återigen Är det FULLT med ren tvätt... SUUCK,,,

Och Vad ska vi Äta till Middag??,, kanske LONG,,??Eller frukost!!??

Ny vecka i morgon,,, snart JUL,,, MYSIGT,,,
Mina Hyacinter har slagit ut och det Doftar Underbart!!!

Puss på er
FIA



Kommentarer
Postat av: Bästis

Men shit vilket pepparkakshus!!! Superfint!!! En annan köper Mor Annas färdiga och bara sätter ihop :)

PUSS

2010-12-05 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0