Update!!!

Julen är ÖVER,,,, Vi har haft en toppen TOPPEN jul med Familjerna,,,,
barnen är SÅÅ nöjda Vi åxå för Det va inte För Mycket onödiga Presenter Utan bara Bra saker... och Inte FÖR mycket!!!
Tack ALLA det va Toppen!!!
Stora syster med Barn sov över det va Jätte Mysigt.. ungarna TJATADE ihjäl mig Innan dom kom,,,
Och OOoo va dom Busat!!
Bästa Tomten kom,, (TACK MICKE) som vanligt outstanding... & barna tror STENHÅÅRT!!! hihi

Ni Får Kika på bilderna Via Mitt FB Album klicka på Bilden nedan,,,, Som vanligt har jag Fotat FÖR mycket!!! =)



Juldagen fick jag Lite Sovmorgon,,,, sen Frukost & Mys med Familjen...
Badade barn gjorde oss Fina sen vidare till mamma för att Fira Jul,,,,
 Ännu mera Julmat & Onyttigheter!!!
Julklappar & Mys,,, barna SÅÅ nöjda....

MIN D


Ida & momme Gos


mamma & Nea GOS










Efter Lite Firande hos mamma Åker vi vidare till Magnus & Sussie där vi Fikade med GOA vänner,,,
JÄTTE trevligt ÅÅ va vi saknar er och Träffas allt för sällan!!

Sussie Kirrar Som VANLIGT Gott Fika,,,


pepparkaks muffins....


Ellinor hade med sig Godis!!!




 MM Han gillar Bilar Alltid,,, =) 
om du går i köpas tankar Kika på HANS sida!!! =)

 BILPUNKTEN



Pappa Dotter Bus


Mys med Fina ungar!!!


Ellinor & SÖT Arvid,,, Lika som BÄR!!




Här Sjungs det Pippi för fullt!!!




Gulliga Malte


& Söta LOVISA...


Thelma & Ida.. Finisar


Malte GILLAR choklad!!! =)


TUSEN TUSEN TACK NI FINA det va JÄTTE mysigt!!!

ja nu är det VÅR tur att bjuda in!!!
Ska försöka Hitta en Dag som Passar ALLA... =)

Nu har jag Ätit & druckit FÖÖÖR mycket ONYTTIGT dessa dagar FYYYYY URK,,, INGE BRA,,,,
+2kg vips...
jaja Får kämpa på nästa år,,, men Både VK och Träning,,,,

Idag har vi varit på Badhuset i Nyköping med Fam kjellberg,,,
ÅÅ barna älskar ju att Bada...
 Linnea simmar ju själv för fullt Så henne Ser man inte Röken av Hon & Tindra Åkte Vatten rutchkana och Lekte.,..
Vi hade jätte Mysigt!!!







Efter Badet blev det en Tur till Mc Donalds,,,,
där kom mina kristaller i obalans Fy skulle Köpa Kaffe Allt bara Snurrade,,, mådde Nästa illa,,,
Vi skulle leta Jacka till nea men fick Åka hem Orkade inte knata i Affärer,,, =(
Så väl hemma sov jag Nån timma SKÖÖNT
Blev väkt av D han meddelade att Familjen Åberg va på Ingång,,,
Jätte trevligt Så vi Fikade & snackade skit!!!
Nu va kristallerna i baland igen,,,, (om det nu va de kan det gå över av vila eller va det bara nåt annat?)

Nu sover Hela min familj,,, Linnea somnade i soffan och ida sa till själv att hon ville gå & sova.... vi har försökt hålla henne vaken på dagarna nu och OM hon somnar väcka henne efter 20-30 minuter så vi får se Om vi ska dra ner på sovandet på förskolan åxå,,,, det verkar funka,,, =/

Jag ska nog Åxå Krypa ner nu,,,

Ta hand om er
KRAMEN
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0