Fredag ,,,, ensam,,, TRÅKIGT

Fredag Igen,,, Veckorna rasslar fram,,,
Inge mera kräk SKÖÖNT,,,dock OTROOOLIGT kass i magen har Ida varit,, Jisses det har sipprat både här & där,, FII FASEN ,,,,
Nea har varit på förskolan idag,,,,
Ida & Jag har städat /tvättat/myst,,,det är fasen inte kul att vara hemma i dagsljus,,,, man ser ALL skit FYY & alla dammtussar,,,
Hämtade Nea vid halv tre,,,, OJOJ va det Tinar ute men vart ska ALLT ta vägen??

På eftermiddagen kollade vi igenom lite filmer vi filmat,,,, bla sen Ida föddes,,, OJOJ för en liiten stund fick jag OTROOOOOLIGT sug efter en liten bebis,,, Amma gosa Snusa,,,& förlossning,,,,
Men den bubblan sprack ,,,, för JISSES va ungarna bråkat idag,,, MASSOR, slagits och Linnea Har retat & skrämt Ida,,,så hon har skrikigt & skrikigt
Nä jag skulle INTE orka med en liten bebis,,, Inte med daniels jobb situation ,
men Just Nu för sekunden är Nea supergullig & kramas med Ida,, och översätter vad hon säger då jag INTE hajjar :P Livet har sina Goda stunder,,,, Doapppapppadodododoodoo,,,,,,

D kom hem och vi Käkade Tacos,,,, under Middagen ringer dom & han fick Åka ut Igen FANSHELVETTESSKIIIT såå trist att vara ensam Igen,,, speciellt en fredag,,, Nog för att jag ska Jobba hela helgen och ska sova skapligt ikväll men Iaf,,, Så mycket lättare med allt att ha honom hemma Nattning av barn speciellt,,, Nä ikväll får dom nog somna i soffan,,,,,

Ida va så rolig förut Hon lekte med Pippi Gubbarna,,, och höll upp en Docka,,, vem är de sa jag???
SLUSKAN sa hon,,,, HAHAHAHA prusiluskan,,,,

Linneas Underbara teckningar!!!!




Ett litet show nummer,,,,,










NÄ fyy va jag blev illamående nu,,, Hoppas det va för att jag åt för mycket till Middag,,,,, URK,,,

Ha en fin fin Lördag
Puss på er
FIA





Kommentarer
Postat av: Kajza

Hoppas det löser sig med D.. Inget roligt för dig me att han jämt är iväg för o jobba... Han får snart skaffa dig en stand-in... ;) Skoja bara... Hoppas ni andra klarar er från kräkis... Åh jag som är såååå sugen på en till, men jag har ju bara en så det jobbar vi på... :)

2010-02-26 @ 21:25:14
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Lina

Trist att ni är sjuka, men varför lämnar du ena barnet på förskolan när du är hemma med en magsjuk syrra?!?! På så sätt blir vi aldrig av med alla smittor som cirkulerar.. Krya på er!

2010-02-26 @ 21:40:27
Postat av: fia

för att det va så pass lång tid efter Ida kräkts så det va OK för allas parter!!!

2010-02-27 @ 07:36:15
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0