Hemma,,

Idag va dagis stängt så jag har varit hemma och haft fullt ÖS,,,
Vaknade av två pigga hoppande barn i sängen,,, upp frukost!!
städade plockade dammsög svabba golv tvätta 2 maskiner,,,
Fixa Lunch sussie och lilla söta Lovisa kom & gästade oss,,, Jätte trevligt,, Ida sov ute i vagnen,,,
Linnea myste med Lovisa,,, vi skackade skit,,, sen upp på Vinden Rotade fram massa kläder till Lilla Lovisa,,,
Bra att det kommer till andvändning,,, för JISSES va det finna saker där uppe,,, dags att ställa sig på basar eller nåt liknande,,, :)
sen kom Anna,Matilda och Emma på en fika (linneas & idas dagiskompisar,,,) anna hade bakat VV chokladkaka och bjöd på TACK för att du tänkte på mig,,,
barnen RÖJDE haha men kul hade dom,,,


Pust full fart,,, Tur att man Inte är ledig så ofta,,,
När dom hade åkt fixa middag,,,, D jobbade över,,,,
& när han kom hem brassade jag in till stan & handlade till en fröken på dagis som slutar i morgon,,,
En orkide som jag fixade till med Kruka,,,, ett kort på Tjejerna & lite text!!




Nu färgar jag håret,,, faan va skönt att slippa detta blekandet,,,, nu blire Mahogny,,, får se hur mycket rött de blir...
I morgon är det Jobb igen & Nea ska till Tandläkaren,,,spännande,,,

Åå jag får sån Ångest,,,,Läser på facebook ALLA som tränar & Tränar,,, FAAn jag vill ÅXÅ men NÄR ska man få den tiden?? Undrar om man ska skaffa sig en barnflicka,,,
Ikväll va D hemma Halv åtta & då va ju han Jätte trött & hungrig så klart han vill hinna Äta jag kan inte bara Kasta över en trött GAPIG mammig lessen Ida på honom & dra,,, 
När han hade fått mat i sig åkte jag & handlade blomman,,,,
Måste man ju boka pass & han vet ju ALDRIG när han slutar på dagarna,,,
Så klart har han Valt detta och det kommer bli bättre (Hoppas jag) men ibland går lixom Luften ur mig,,, så jag blir så förbannat avundjuk på alla som hinner med att träna på alla som har gubbar som slutar 16 på alla som ALLTID äter middag tillsammans,,,, men men vår tid kommer,,,
Visst Om jag hade haft Lite mera karaktär så hade jag kunnat tagit en timmas prommis kl 21 men fan det vill jag Inte så sent,,,
snacka om Dubbelmoral nu va haha
det går ju lixom Lite extra bra att tappa kilon om man tränar åxå,,,
men jag kämpar på,,,

Ha en fin kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jocke D

Hej Fia. Du är INTE ensam om att känna så. Jag och Linn får oftast inte äta tillsammans på kvällarna, och träning ORKAR man inte med just nu. Det som är värt något för mig är att få en timme eller två med familjen istället. Ha inte dåligt samvete. Vår tid kommer!!! :)



Kram

2010-02-03 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0