SHIT asså

Ja verkligen SHIT hajja Självaste Högsta CHEFEN vd:n KB har kommenterat min blogg hur SJUUKT är inte de då,,, eller hur KEXET!!!! ???? HAHAHAH Du är för KUL
Som sagt jag har dom BÄSTASTE kollegorna EVER!!! (gud va fjortis jag va nu,,,,)

Trots att det verkligen är LUGNA gatan på Jobbet SÅÅ segt,,, Sirap,,, så har vi SKOJ,,,, Bästa Jobbet..
Jo för Trögt är det,,,, SUCk
Nåt annat som är trögt är Lilla Idas Mage... Gumman har inte gjort B sen i lördags Hon Försöker & försöker både i Blöja,Potta,toa men ICKE,,,,
Pratade med Bvc idag,,, så jag fick råd att köpa En typ av lavemang & ge henne och Laktulos i Pulver form,,,
& Ja efter dagis åkte vi till mamma & åt lite Mellis,,,
Testade Microlax och JA det fukade efter 3 minuter TACK GODE GUD,,,, och hon blev en annan tjej efter denna TUNGA sten,,,, Så nu Hoppas vi att med hjälp av dessa produkter kommer magen i form Igen,,,

Både Ida & Linnea har Inte druckit välling bara Varm Mjölk morgon & kväll,,,
Och de va typ den värsta man kan ge ,,,, VARM MJÖLK Då bvc hörde detta sa hon SLUTA DIREKT det är rena rama Korken,,, Så Nu INGE mera Varm mjölk ikväll fick hon varm saft haha DEN UTAN SOCKER,,,, & jag tror att det skulle funka med Varm vatten åxå,,, HIHI med pulvret i kanske??
Nog om BAJS,,,,

Efter momme handlade lite sen hem fixa Middag,,,
Testade åter igen att göra Fisk kakor .... med kall spenat/vitlökssås till,.... JÄTTE JÄTTE GOTT
MEN,,, det stor i receptet att man skulle steka Några minuter på varje sida,,, SUCK den blev typ 15 minuter på varkje sida sen in i ugnen på efter värme i typ 30 minuter,,,, för att det inte skulle vara KORNIGT,,, men Då blev det GOTT!!!!
Här har ni receptet om ni vill Testa,.,, men som sagt Mixa INTE för mycket & stek LÄÄNGE,,,,,Tunna "plättar"




& Mina blev ju INTE alls lika snygga som dessa,,,:)


Jaha liite mera snö Igen.... & kallt som fan,, men ja jag gillar det iaf,,, Mysigt då det knastrar när man går,,, & så klart Mysigt då min familj är samlad,,, ANNARS Hatar jag snön,,, ( då d plogar)
En liten Bild på honom då han JOBBAR på E4:an & vad gör han???
Pratar i TELEFONEN,..... SOM ALLTID hela dagarna!!!!



Nu sover barnen,,, D är på bruks möte,,, jag är såå trött ska gå & lägga mig!!! Tidig dag i morgon,,,

Ta hand om er
Stor kram
FIA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0