SNÖ SNÖ

Ännu mera SNÖ,,,, STACKARS min D & Hans kollegor som Jobbar dygnet RUNT,,,, Där kan man snacka ARBETSMYROR,,,, Men vad skulle vi göra om dom Inte plogade/saltade,,,, Men klart TRÅKIGT är det och Nu när det ska komma ÄNNU mera snö inatt!!! SUCK,,, han som fyller år på Lördag & Allt,,, hade en tanke på att bjuda in lite vänner på myskväll men vi får se hur det artar sig,,,,

I går jobb hela dagen,,,, Hämtade tjejerna & hem,,, Helle (en gammal bekant) ringde och ville köpa Gåstolen så hon kom & hämtade den,,, parfekt,,, ännu en sak mindre på Vinden,,,,

Idag hade jag Utvecklingssamtal med Linne& Idas fröken på dagis,,, det gick så bra tjejerna sköter sig,,,, & jag är ju bara SÅÅ NÖJD Bästa förskolan & BÄSTA BÄSTA fröknarna har vi,,, Underbart,,, TACK för att ni är ja BÄST!!!
& mina små är så glada över att vara på dagis villket gör det hela ÄNNU Bättre,,,,

Eftersom jag inte började förrän 10.45 så fick jag nån timma Över då jag lämnat tjejerna,,, så jag Åkte hem bäddade plockade och körde igång en disk maskin,,, sen in till Jobbet strosade lite på stan först,,,,Skönt,,,
Jobbat det har varit trevligt,,,
Bästa Kollegorna som vanligt,,, Bättre stämmning nu,,, skönt!!!
jag blev så glad Idad och IDIOT förklarad,,, hahaha vi har fått sånna Shoppingpåsar som Ikea har (dock INTE lika stora),,, som kunderna får Låna & Köpa,,,
Jätte fina såå klart ska jag Köpa hem ett par,,, dom är ju GREAT att ha tvätt & sommargrejor i som alla filtar & leksaker så man ska på stranden,,, HAHA jag tjoade HÖGT då jag såg dom,,,, och ja blev Utskrattad,,, men va gör väl de,,,,, jag tror nog minsann att det finns fler som kommer ha dessa påsar hemma ,,, :P ska fota I morgon får Ni se,,, :P

D hämtade Barnen,,, jag gjorde Lite Ärenden på stan,,, :P Min Älskling Fyller ju År på Lördag,,,,
Hittade en super fin Tröja/klänning till mig själv åxå,,, kolla super snygg med Lite lite axelvadd,,,, tog en svart först men va fan man har ju ALLTID svart,,, så jag slog till på en grå,,, nog för att man ser fetare ut i denna men men det duger,,, ett par hållainmagen strumpbyxor bara!!! köpte bältet åxå,,,, sånt man ska ha under midjan,,, HAHAH nja inte till denna iaf,,, men jag sparar Bältet Nån gång kan man ju kanske vara snygg med sånt åxå!!! :P



Väl hemma Middag bestående på yoghurt/smörgås,,, sen Natta Barn,,, Nu sover Alla Inkl D,,,
Jag ska åxå lägga mig fast på Spikmattan,,,,

Vi skulle ha vägt oss ikväll men det blev inget vi jobbade sent båda två,,,, så vi bestämde att vi kör varannan vecka,,, TACK för de, jag vägde mig INTE ett hekto trots att jag varit STEN hård,,
 NÄ jag skiter i NYA viktväktarna med PROPOINTS jag Kör här men efter det gammla det funkade ju skita bra för mig,,, så Nya tag Nu med Gammla duoval istället!!! det känns som om jag ÄTER mycket mera med det Nya,,, Det passar inte mig,,,, Så jag HOPPAS HOPPAS att det rullar igång igen,,,  så nu har jag en NY VV Kalkulator för Nya pro points & resturang/butiks guide som jag INTE behöver Nån som vill KÖPA ALDRIG använt,,, ska även kolla med VV om man kan skicka tillbaka detta,,,

Nähäpp Sovingtime,,,, & i morgon är det FREEEDAG Jihooo ännu en Ledig helg,,, NICE,,, D fyller ju på Lördag vi ska även På Tindras kalas så en fullspäckad helg!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0