CHEMA

Fick ännu ett nytt chema idag... Så här kommer tjejerna gå på dagis! ...
Bara Hoppas Att D kan styra sina dagar så dom slipper vara så sent vissa kvällar.,,,

0-38d42248b10ad5eece0241a7052ebcb0.png

Ja ja inget att göra det tristaste är att nästan alla måndagar blev sena bara hoppas jag får någon deltidare som vill jobba några timmar åt mig eller om jag kan Byta med någon vi hade ju bokat simmskola för Linnea måndagar kl halv sex...
Och det va innan jag fick detta nya chema.. hade ju jag fått ett annat först... Men det löser sig...Hoppas på att D kan gå med henne,,,,Vill ju inte Pröjsa 600:- för 7 gånger och vi bara kan gå på 2 (dom kvällar jag kan) 

Idag har jag Jobbat,,, till 18.15 D skulle vara på Möte 18.30 så vi sågs i hallen,,,, :P
Jag slängde i mig en macka sen nattade Barn,,, eller Ida,, Linnea somnade i soffan,, Tjejerna va SÅÅ trötta Inte vana att vara på dagis,,, D hämtade dom strax efter fem så det blev en hyfsad första dag på dagis.,,,
Nu ska jag slappa TRÖTT,,, Jobb i möra igen till 17 sen LEDIG HELG såå NICE!!!

Ha en fin kväll
KRAM på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0