FREDAGS MYYYYYYYS

ÅÅ fast jag hatar det ordet !!! haha
Idag har jag Jobbat dagen har gått ganska fort,,, dock lite irritation på Morgon mötet & jag Tror vi alla som va där vet Om vad,,, SUCK säger jag bara,,, men som Annsofi sa bara att försöka hålla humöret uppe,,,,

Det va iaf Lite kunder men Kannoon bra personal,,,, :P
Min Bästa Max kom in & hälsade på .... ÅÅ va vi saknar honom,,, mahmoud så du vet att du ÄR saknad!!!!

Hämtade mina Linser,,,, och plockade upp My som ville lifta hem,,, D hämtade barnen på dagis,,,
Väl hemma lite slappa,,,,
d & Jag skulle Ut & Äta & på Bio,,, men Vi kom på under eftermiddagen att vi skiter i det,,,, ganska skönt faktiskt,,, haha va tråkiga vi är,,,, mamma & Nisse skulle komma hit & passa tjejerna,,, men då känner man alltid stressen att åka hem trots att dom inte har panik hem,,, och sen om det blir sent så vaknar ju barnan ALLTID tidigt,,,,, så vi sket i det!!!

Så jag & Linnea åkte ner på stan plockade en STOR påse godis & slipade mina skridskor som ska invigas i morgon!!! vi ska Åka med tjejerna,,, hoppas att vi får med oss några fler alltid kul för barnen,,,,
sen köpte vi Thaimat som vi smaskade på,,,,
Som ni såg så sover barnen,,, D åxå jag sitter & kollar på Lets dance,,,,slappar har dippat grönsaker & smarrat på Godis!!!!
ÅÅ lets Dance Willy SÅÅ rolig!!!! hahahaha underbar är han!!! 

Nu ska jag surfa lite,,, I morgon får JAG sovmorgon D tar på Söndag!!! SKÖÖNT!!!

Ha en Fin kväll & Helg
KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0