Hinna med??

HUR ska man Hinna med allt??? SUCK,,,,

I går Jobb,, sen hämta barnen på Dagis hem fixa mellis,,, packa väskan sen till Badhuset,,, D va hemma med Ida,,, Linnea är såå duktig & det är så skönt ett hon verkligen Vill & Älskar Att bada & är INTE rädd,,, Hon lyssnar så på va tessan säger .....

Hem äta mat,,, Läsa saga för tjejerna vi låg alla 3 i Linneas Lilla säng,,, mysigt,,,Men dags att Ida får en egen riktig säng nu,,, Spjälsängen börjar bli trång,,, hon blir ju 2 år snart,,,, & vi har fortfarande INTE sänkt sängen,,, hihi men hon hoppas INTE ur,,,
Somnade skapligt men känner att jag har såå mycket MÅSTEN ,,, Tvätta/sortera tvätt/dammsuga/plocka,,, är efter med ALLT just nu,,,,

Idag har jag Jobbat Långdag först bes svärmors Bil som vi fortrafande får Låna TACK,,,, Blankt papper SKÖNT,,,
Jobb 10-18.15 D jobbade sent så vår BÄSTA bonusmorfar Nisse hämtade tjejerna på dagis och åkte hem med dom hit fixade middag och busade TACK BÄSTA NISSE du är verkligen TOPPEN!!!!
 

Väl hemma åt en tallrik fil & smörgås,,, sen Natta Barnen,,, slummrade i soffan en stund,,,, D sover med det får han Göra Han kommer väl att få jobba Dygnet runt nu när det kommer SNÖ oväder,,, enl SMHI som han ringer för att kolla så ska vi kunna få upp till 50cm snö på 3 dagar,,,, HUUU så Ja han får SOVA,,,,

Å en sak Susanne satt i kassan idag och såg detta ,,, det va en Mamma med en bebis som va typ 6 månader som åkte i rulltrappan och så när dom åker upp så Håller mamman inte upp handtaget ordetnligt så Barnet trillar ur & rullar ner för rulltrappan,,,, ÅÅÅÅ PANIK men med snabb hjälp så gick det bra & barnet blev Inte skadat men FYYY alltså,,,, hjärtklappning,,,,Och jag tror att den mamman INTE åker rulltrappa mer,,,,,

Nä nu ska jag SOVA trött Trött,,,, Upp >tidigt i morgon,,, sen går det SÅÅ segt för mig med VV Känns det som,,, säkert bara för att jag Syndade med Ute mat & godis i helgen,,, BLÄSCH,,, men men om det är bara ett halv kilo minus är jag NÖJD!!!!

TA hand om er

KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är mkt man ska hinna med... Småbarns föräldrar har ett stressigt liv;)..



Fy vad hemskt ang rulltrappan, en gång när jag åkte ramlade mannen framför mig han var säkert 80 år... Efter det har jag en sådan skräck och åker helst inte och jag vägrar göra det med Nova rullstol eller med Williams vagn det får sambon göra stackars honom haha... Jag tar hellre hissen om där finns....



Ha en fortsatt skön vecka... Glöm inte bort dig själv mitt i allt...



KRAM

2010-01-27 @ 11:26:01
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jonahhelene

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-11-25 @ 12:55:24
URL: http://jonahhelene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0